Thuis abbonement koppelen lukt niet - melding adres klopt niet

  • 25 September 2023
  • 10 reacties
  • 161 Bekeken

Ik probeer het Thuis (internet) abbonement te koppelen aan mijn nieuwe Odido account wat ik heb voor mijn Odido mobiel.

Dit lukt niet. Krijg bij de stap actief abonnement toevoegen de melding dat opgegeven adres niet klopt.
Als ik het probeer aan te passen komt ik goed door de postcode check, kan het opslaan. Alleen komt dan de melding ‘je hebt niets gewijzigd’… dus blijf ik de melding houden ‘adres klopt niet’.

Hoe is dit op te lossen?

Jason van Odido 6 maanden geleden

Hoi @thieuwijnen, jouw topic was per ongeluk gearchiveerd: excuses voor de hierdoor opgelopen vertraging! Als ik het goed begrepen heb, wil je de abonnement aan elkaar koppelen via Mijn Odido maar stuit je op een foutmelding. Weet je zeker dat beide adressen overeenkomen? Je kunt alleen een abonnement linken als de NAW-gegevens exact gelijk zijn aan elkaar; elke discrepantie - hoe klein ook - zorgt voor een obstructie. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @thieuwijnen, jouw topic was per ongeluk gearchiveerd: excuses voor de hierdoor opgelopen vertraging! Als ik het goed begrepen heb, wil je de abonnement aan elkaar koppelen via Mijn Odido maar stuit je op een foutmelding. Weet je zeker dat beide adressen overeenkomen? Je kunt alleen een abonnement linken als de NAW-gegevens exact gelijk zijn aan elkaar; elke discrepantie - hoe klein ook - zorgt voor een obstructie. 

Hoi @thieuwijnen, jouw topic was per ongeluk gearchiveerd: excuses voor de hierdoor opgelopen vertraging! Als ik het goed begrepen heb, wil je de abonnement aan elkaar koppelen via Mijn Odido maar stuit je op een foutmelding. Weet je zeker dat beide adressen overeenkomen? Je kunt alleen een abonnement linken als de NAW-gegevens exact gelijk zijn aan elkaar; elke discrepantie - hoe klein ook - zorgt voor een obstructie. 

Als het goed wel. Ze zijn paar jaar geleden gelijktijdig aangevraagd.
Maar ik kan het nu niet meer controleren. Het adres is in ieder geval gelijk.

Het zou kunnen dat bij de ene voorletters worden gebruikt en andere voornaam. Maar zou hopen dat dat niet het probleem mag zijn.

Wat is de volgende stap naar de oplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thieuwijnen, ik heb een blik geworpen op je abonnementen. Ik zag dat je initialen en geboortedatum niet gelijk stonden. Dit heb ik aangepast, als het goed is moet je nu je Internet + TV abonnement kunnen koppelen! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Hoi, het is eindelijk gelukt… ook het mobile abbonnement was losgekoppeld geraakt. Nadat ik deze had gekoppeld, kon ik ook het internet abbonnement koppelen.

 

Opgelost! Dank.

 

Hi @thieuwijnen, ik heb een blik geworpen op je abonnementen. Ik zag dat je initialen en geboortedatum niet gelijk stonden. Dit heb ik aangepast, als het goed is moet je nu je Internet + TV abonnement kunnen koppelen! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

@Tommie van Odido kun je mij dan wellicht ook helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem en kom geen stap verder? Ik kan momenteel al maanden de TV anywere app niet meer gebruiken omdat ik mijn klantnummer niet weet en niet meer in kan zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Looij, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik los dit graag voor je op, echter zie ik dat het mobiele abonnement een andere geboortedatum en initialen heeft. Kan je mij een privébericht sturen met de juiste gegevens en het telefoonnummer dat je wilt koppelen? 

Hoi @Tommie van Odido,

 

Zou je dit voor mij ook kunnen koppelen? Ik stuur je een pb.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lijnze2, welkom op onze Community!

Ik zag je privébericht inderdaad. Ik heb daar gereageerd. 

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Heb hetzelfde probleem en stuur ook even een PB.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jp_dordt, ik zag je privébericht voorbij komen. Daar een reactie achtergelaten. Ik zag dat je Internet + TV abonnement gekoppeld staat aan een ander e-mailadres dan je mobiele abonnement.

Reageer