thuis abonnement niet te koppelen aan mijn odido

  • 10 November 2023
  • 13 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 3

Beste moderator,

Ik kan het thuis abonnement niet koppelen aan (mijn odido) op het bekende mailadres waar het abonnement opstaat.

Kunnen jullie dit voor mij doen?

Groet Erik


13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Erik35, je wilt het abonnement voor Internet + TV koppelen aan een bestaand mobiel abonnement, klopt dat? Komen alle NAW-gegevens bij beiden overeen? Zolang er een detail niet hetzelfde is, zal het koppelen blijven mislukken. 

Reputatie 3

@Jason van Odido,

Nee er is geen mobiel abonnement van Odido. Ik wil alleen graag het thuis abonnement in kunnen zien via mijn Odido. Dit lukt helaas niet. Als ik inlog met het emailadres en wachtwoord en dan een bestaand abonnement wil toevoegen krijg ik een fout melding! Er is via de klantenservice ook al een melding aangemaakt referentienummer is: 67078245. 

Dus mijn vraag is of vanuit jullie kant het thuis abonnement gekoppeld kan worden aan het mijn odido account met beide hetzelfde emailadres.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik35, ik los dit graag voor je op. Welke foutmelding krijg je precies? Zou je een screenshot willen maken en hier met mij delen? Dan kan ik hopelijk de oorzaak achterhalen! 

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Ik heb het mailadres even afgeschermd.

Ik had @Jason van Odido ook een privé bericht gestuurd. Deze zal ik ook even naar @Tommie van Odido sturen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik35, ik vind het erg vreemd dat je de koppeling niet kunt maken. Dit zou gewoon moeten kunnen namelijk. Ik krijg het voor nu ook niet voor elkaar. Hopelijk komt er snel een antwoord op het ticket wat is doorgezet voor je! 

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Helaas niks meer gehoord op de aangemaakte ticket. Heb het zelf zojuist nogmaals geprobeerd te koppelen maar dat lukt nog steeds niet. Hopelijk kan jij dit voor mij oplossen.... groetjes Erik

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik35, het ticket staat nog open. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Ik ga er vanuit dat het ticket vandaag of morgen nog opgepakt wordt! 

Reputatie 3

Hi @Tommie van Odido,

Helaas geen reactie meer gehad op de aangemaakte ticket, net zelf nog een keer geprobeerd te koppelen maar dit is helaas nog niet mogelijk. blijf de fout melding krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Erik35, ik zie dat het ticket gesloten is omdat hij niet goed doorgezet is. Ik heb opnieuw het ticket, nu op de juiste manier, doorgezet! Wordt vervolgd. 

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido, Bedankt we wachten nog even af...

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Zojuist nogmaals zelf geprobeerd het thuis abonnement te koppelen aan mijn Odido.

Krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Verder op de nieuw aangemaakte ticket geen reactie meer op gehad.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik35, ik zie dat een collega het samen geprobeerd heeft om je abonnement te koppelen. Ook dit is niet gelukt en het ticket is nogmaals doorgezet. Hopelijk komt er snel een oplossing! 

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Het probleem is op gelost met het koppelen van het account. Erg bedankt! 

 

Groetjes Erik

Reageer