Beantwoord

toevoegen abonnement

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een glasvezel abonnement afgesloten en kan deze niet toevoegen in Odido.  Ik krijg de volgende melding.

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

mvg Rob

icon

Beste antwoord door RobTRS 28 January 2024, 11:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RobTRS, goed dat je dit hier laat weten en leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat je e-mail adres ook nog verbonden was met een geannuleerde bestelling. Ik heb deze koppeling ongedaan gemaakt en als je nu een abonnement toevoegt zal je account koppelen met je enige en echte Internet + TV account: abonnement toevoegen.

Ik wens je alvast veel plezier met je account toe! 😃

Helaas krijg ik nog steeds de melding dat er geen gegevens bekend zijn. Ik heb zelfs de geboortedatum van huisgenoten geprobeerd. 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

@RobTRS Dank je wel voor het proberen! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik gelijk kijken waar dit aan ligt! 

Ik heb tel contact gehad.   Blijkt dat de geboortedatum onjuist is ingevuld.  Probleem is inmiddels verholpen. 

Reageer