Beantwoord

TP-link AC5400 eiden modem instellen

  • 24 October 2023
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik een nieuwe modem aangeschaft en ondervind ik moeilijkheden bij het instellen ervan. Ik was eerder klant bij T-Mobile en maakte gebruik van PPPoE voor mijn internetverbinding. Helaas kan ik de benodigde inloggegevens, zoals de gebruikersnaam en het wachtwoord, niet terugvinden.

Ik heb meerdere keren geprobeerd om de juiste gegevens te vinden, maar tot nu toe zonder succes. Ik wil mijn modem graag correct instellen om weer van mijn internetverbinding gebruik te kunnen maken.

Zou u mij kunnen voorzien van de juiste PPPoE-gegevens? Of, als u deze gegevens niet direct kunt verstrekken, zou u mij dan kunnen begeleiden bij de stappen die nodig zijn om deze gegevens te verkrijgen?

Daarnaast wil ik graag weten wat "odiddo" betekent in de context van de PPPoE-instellingen, aangezien ik dit tijdens mijn zoektocht tegenkwam en het niet herken.

Ik dank u bij voorbaat voor uw hulp en hoop spoedig van u te horen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 October 2023, 14:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Christopher86

De instellingen voor je modem kan je hier vindenl 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Christopher86 

En PPPOE is voor zakelijke klanten, je kan dan bellen naar 0800 7112 en geef aan dat je eigen apparatuur wilt gebruiken. Je ontvangt dan een mail met de gegevens die je nodig hebt.

Hallo @Christopher86 

En PPPOE is voor zakelijke klanten, je kan dan bellen naar 0800 7112 en geef aan dat je eigen apparatuur wilt gebruiken. Je ontvangt dan een mail met de gegevens die je nodig hebt.

 

Ik wend me tot u omdat ik enige uitdagingen heb ondervonden bij het instellen van mijn modem, vooral met betrekking tot de PPPoE-instellingen. Ik heb in samenwerking met enkele collega's van u  geprobeerd het probleem op te lossen, maar velen van hun zijn niet bekend met de specifieke configuratie van dit specifieke eigen modem.

Bij mijn vorige ervaringen, vooral met KPN,T-Mobiel was ik verplicht om de PPPoE-instellingen te gebruiken. Dit is waar ik nu tegen aanloop. Ondanks diverse pogingen, lijken we geen succesvolle verbinding tot stand te kunnen brengen.

Ik zou het zeer waarderen als iemand met ervaring of expertise op dit gebied mij zou kunnen begeleiden of adviseren over de juiste stappen om mijn modem correct in te stellen.

Ik dank u bij voorbaat voor uw tijd en hulp. Uw assistentie in deze kwestie zou enorm waardevol zijn.

En PPPOE is voor zakelijke klanten, je kan dan bellen naar 0800 7112 en geef aan dat je eigen apparatuur wilt gebruiken. Je ontvangt dan een mail met de gegevens die je nodig hebt.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Christopher86

Ik ben een particuliere klant en deze community is voor particuliere klanten, voor Odido zakelijk moet je bij de zakelijke klantenservice zijn.

Reputatie 7
Badge +14

@Christopher86 ,

Er zijn hier geen ervaring deskundigen die eenzelfde (zakelijke) aansluiting hebben. 

Het idee van een eigen router is dat je dan ook zelf de ondersteuning doet of je de routerleverancier hiernaar vraagt.  Het is dan natuurlijk belangrijk een hardware leverancier te kiezen die ervaring heeft met aansluitingen op de verschillende provider netwerken.

Reageer