Beantwoord

track and trace code werkt niet

  • 5 July 2023
  • 11 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb een track and trace code ontvangen om mijn tv box terug te sturen maar die werkt niet (zoals bij de meeste van de mensen).

 

mijn Dhl service point heeft nu zelf een track and trace code aan toegevoegd en mijn pakket verzonden. Zal dit nu goed gaan of hoe zit het? Er zit wel een brief met mijn naam etc in het doos. 

icon

Beste antwoord door XxXAmyxXx 6 July 2023, 14:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

​​​​​​@XxXAmyxXx  Dat is afwachten, heb je de code al op de website van  DHL ingevuld?

Normaal gesproken gaat het goed, hou het gewoon zelf even goed in de gaten!

Succes  

 

ps. Dubbel posten is tegen de huis regels, niet zo zenuwachtig doen je moet echt afwachten. 👍🏻☕️

​​​​​​@XxXAmyxXx  Dat is afwachten, heb je de code al op de website van  DHL ingevuld?

Normaal gesproken gaat het goed, hou het gewoon zelf even goed in de gaten!

Succes  

 

ps. Dubbel posten is tegen de community regels, niet zo zenuwachtig doen je moet echt afwachten. 👍🏻☕️

ik heb geen zin om 90 euro aan een boete betalen omdat het retourneren van producten met T-mobile slecht geregeld is en ik al meer dan een uur aan de lijn sta met de klanten service :) 

Reputatie 7
Badge +14

@XxXAmyxXx Dat snap ik maar of het goed gaat hangt van DHL af. Wanneer heb je het verzonden?

heb je de code al gecontroleerd bij DHL?

Heb je het verzendbewijs bewaard?  
In de meeste gevallen gaat het gewoon goed en niet zoals jij denkt fout. Het is prima geregeld bij T-mobile. Die enkele keer dat het fout gaat posten mensen net als jij het hier voor hulp. 
De 1000de keren dat het goed gaat post niemand iets snap je?

Je moet gewoon afwachten 
 

@XxXAmyxXx Dat snap ik maar of het goed gaat hangt van DHL af. Wanneer heb je het verzonden?

heb je de code al gecontroleerd bij DHL?

Heb je het verzendbewijs bewaard?  
In de meeste gevallen gaat het gewoon goed en niet zoals jij denkt fout. Het is prima geregeld bij T-mobile. Die enkele keer dat het fout gaat posten mensen net als jij het hier voor hulp. 
De 1000de keren dat het goed gaat post niemand iets snap je?

Je moet gewoon afwachten 
 

Ik denk niet dat het fout gaat, het is fout gegaan, de QR code werkte niet. Mijn punt is of het uberhaupt een probleem zal zijn aangezien mijn DHL service point een andere track and trace code heeft gebruikt en niet degene wat van T-mobile was. als je mijn vraag niet kan beantwoorden is dat prima, maar je hoeft niet passief aggresief te doen :)

 

ja ik heb een track and trace code ontvangen en ik zie niks op het DHL site. Ze vragen ook om een postcode en weet ik veel waar ze het naar verstuurd hebben aangezien, nogmaals, de retour label/QR van T-mobile niet werkt :)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @XxXAmyxXx, DHL hoort in alle gevallen de QR-code te gebruiken die T-Mobile heeft aangeleverd, anders wordt het pakket op een andere wijze verwerkt. De QR-code geeft immers aan wat het retouradres is en dergelijke. Ik zal eens kijken of ik het retourpakket op afstand voor je kan afmelden zodat deze retour gemeld wordt bij onze distributiepartner. Het komt sowieso in orde, dat beloof ik! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@XxXAmyxXx UPDATE: het is gelukt om de TV Box af te melden. Je zult geen e-mails met boeteaankondigingen meer ontvangen. Mocht dit onverhoopt toch nog gebeuren, dan zijn de e-mail en afmelding elkaar gekruist en kun je de e-mail linea recta naar de prullenbak verwijzen! 

@XxXAmyxXx UPDATE: het is gelukt om de TV Box af te melden. Je zult geen e-mails met boeteaankondigingen meer ontvangen. Mocht dit onverhoopt toch nog gebeuren, dan zijn de e-mail en afmelding elkaar gekruist en kun je de e-mail linea recta naar de prullenbak verwijzen! 

Hoi Jason,

Bedankt voor de update en reactie! :)

Ik heb een mail ontvangen dar Tmobile inderdaad mijn tv box heeft ontvangen, maar mijn bestelling op mijn tmobile app staat nog open :( daar staat het nog niet dat het ontvangen is. En zolang die open sta kan ik geen nieuwe abbo aanvragen bij tmobile :( kan ik iets doen om dit te fixen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @XxXAmyxXx, ons systeem zal dit voor je gaan verwerken. Hier kan wat tijd overheen gaan. Geen zorgen, dit duurt over het algemeen niet heel lang. Ons systeem zal dit vanzelf voor je regelen. Ik kan dit jammer genoeg niet versnellen. 

Hi @XxXAmyxXx, ons systeem zal dit voor je gaan verwerken. Hier kan wat tijd overheen gaan. Geen zorgen, dit duurt over het algemeen niet heel lang. Ons systeem zal dit vanzelf voor je regelen. Ik kan dit jammer genoeg niet versnellen. 

Hoi Tommie,

Bedankt voor je reactie! Ik kijk het nog even aan dan :)

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@XxXAmyxXx Het komt helemaal goed, het duurt altijd tot maximaal 48/72 uur eer alles administratief verwerkt is in alle systemen. Soms wordt iets frontend wel direct aangepast, maar backend niet en vice versa - dat komt doordat bepaalde systemen afhankelijk zijn van geautomatiseerde signalen en die zijn vaak weer afhankelijk van een systeem-synchronisatie. Thanks voor je begrip en alvast een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😄☀

@XxXAmyxXx Het komt helemaal goed, het duurt altijd tot maximaal 48/72 uur eer alles administratief verwerkt is in alle systemen. Soms wordt iets frontend wel direct aangepast, maar backend niet en vice versa - dat komt doordat bepaalde systemen afhankelijk zijn van geautomatiseerde signalen en die zijn vaak weer afhankelijk van een systeem-synchronisatie. Thanks voor je begrip en alvast een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😄☀

Super bedankt nogmaals!! 😁🤗

Wens jou ook alvast een hele fijne weekend toe! ☀️

Reageer