Beantwoord

tv abonnement toevoegen

  • 10 May 2024
  • 6 reacties
  • 36 Bekeken

Goedemorgen,

Ik zat even in mijn account te neuzen. Ik heb nu een internet only abonnement, maar als ik bij tv toevoegen kijk, zie ik een streep door prijs van 12.50 en 0 euro staan? (zie screenshot)

Is dit een aanbieding en de gehele verdere looptijd van mijn abonnement geldig? Of is dit een fout?

Ik verneem graag een reactie.
Sjors

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 10 May 2024, 14:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4

Ben je toevallig net abonnee geworden? Je krijgt namelijk de eerste x maanden (in mijn geval 8) gratis tv als je een jaarabonnement afsluit. Dat is dezelfde termijn als dat je korting krijgt op je internet abonnement in het eerste jaar.

Niet eens, al sinds november 2023.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @slaarveld 

Als ik tv wil toevoegen dan zie ik wel €12,50 voor Odido tv.

Betaal je nog €30 per maand voor internet als Welkomstkorting? Indien je het tv abonnement wilt bestellen dan zou je het beste kunnen wachten op de bevestiging van een moderator.

Dag @Waqqas 

Okay! Een aantal maand geleden bij ook nog volgens mij hoor…(of ik keek gewoon scheel)
Ja, nog een maandje geloof ik!

Ik wacht het even af inderdaad, thanks.

Reputatie 7
Badge +15

@slaarveld 

Dan is ook tv nog een maandje gratis gok ik.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @slaarveld, dit is inderdaad een vreemde haha! Dit hoort niet namelijk. Je hebt alleen de actie, 8 maanden internet voor € 30. Dus ergens gaat dit mis. Ik ben wel benieuwd als je het doorzet wat er dan gebeurt. Je zou gewoon de € 12,50 moeten betalen in ieder geval. 

Reageer