tv app pauzeert na opstarten

  • 19 April 2024
  • 6 reacties
  • 30 Bekeken

Sinds begin deze week internet en tv via glasvezel.

App op mijn lg oled55c7v  website tv versie 3.9.2-6270908(dreadlock2-dudhwa)

Als ik de app opstart(duurt best lang 15 sec) gaat de tv naar de laatste bekeken zender en staat dan op pauze. Dit ervaren wij als zeer irritant. 

Ik moet eerst live tv aanklikken voordat het live beeld word weergegeven. 

Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag 2 hoe stel ik de tv in zodat Odido direct gestart wordt?

Demi van Odido 12 dagen geleden

Hi @Shadowbiker61, allereerst van harte welkom! 😁 Wanneer je de tv app opstart, opent deze altijd automatisch de laatst bekeken zender. Wel zou het niet gelijk op pauze moeten staan maar gewoon de laatste zender moeten afspelen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Voor vraag 2, durf ik dit niet te zeggen hoe dit zit. Dit zou namelijk dan een instelling moeten zijn in jouw LG TV zelf. Je kunt dit het beste navragen bij LG of dit mogelijk is om een app automatisch te openen bij het opstarten van de tv. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Shadowbiker61, allereerst van harte welkom! 😁 Wanneer je de tv app opstart, opent deze altijd automatisch de laatst bekeken zender. Wel zou het niet gelijk op pauze moeten staan maar gewoon de laatste zender moeten afspelen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Voor vraag 2, durf ik dit niet te zeggen hoe dit zit. Dit zou namelijk dan een instelling moeten zijn in jouw LG TV zelf. Je kunt dit het beste navragen bij LG of dit mogelijk is om een app automatisch te openen bij het opstarten van de tv. 

Demi bedankt voor je reactie, ik heb de app verwijderd en later weer geïnstalleerd.  Het heeft geen resultaat gehad. Nog even een aanvulling op mijn eerste bericht: om tv te kunnen kijken zet ik, nadat de zender op gepauzeerd staat, via de afstandsbediening de tv op een andere zender. Ook dan staat deze gepauzeerd en volgt na ongeveer 10 seconden de melding: oeps er ging iets mis probeer het opnieuw.  Als ik dat doe dan pas het ik live tv beeld. Echt irritant. 

Wat zijn andere mogelijkheden om dit op te lossen?

Ik begin spijt te krijgen van mijn keuze voor Odido 

Graag een oplossing

Groet

Rene kurvers 

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel Rene! Dit moet absoluut worden bekeken. Ik ga dit doorzetten. Nog een klein lijstje vragen, dan zijn we er en start ik een onderzoek:

  • Speelt dit op iedere mogelijke zender? Of doet hij het soms wel, soms niet? Als dit laatste het geval is, geef mij dan minstens twee voorbeelden waarbij de zender op pauze staat.
  • Welke versie van de app staat er op jouw televisie? Ik zie dat je een versie deelt, maar dit lijkt een webversie te zijn?
  • Betekent dit dat je er ook last van hebt wanneer je via je laptop of een mobiel apparaat kijkt? Of speelt het echt alleen op je televisie?

Super bedankt en tot snel!

Cheyenne, hier mijn antwoorden op je vragen:

Het speelt op iedere zender. Altijd.

Mijn appversie is 2.0.3583

Lg webos 

Het gedeelde is mijn andere lg tv type 32lk6100plb

De app versie op deze tv is 20.3584.

deze tv /app werkt goed.

Verder gebruik ik geen app op laptop pc of iets dergelijks.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. 

Mvgr

Rene kurvers 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shadowbiker61, bedankt voor de informatie. Zou je alleen nog een filmpje kunnen maken en via een WeTransfer linkje hier met mij kunnen delen? Dan hebben ze alle informatie om het te reproduceren. Alvast bedankt! 

Beste Tommie,

Gisteren heeft mijn tv een update gekregen van de Odido app.

Sindsdien is het probleem verholpen.

Dank aan iedereen voor jullie support.

Reageer