Goedemiddag,
Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.
Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.
Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?
Goedemiddag,
Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.
Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.
Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?
Hi
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb je ene privébericht gestuurd met onze gegevens.
Alvast dank!
Hi
Hi
Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.
Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.
In dit topic lees je alles over 2FA.
Hoi Tommie,
Ik ben het wachtwoord vergeten. Ik heb hetzelfde wachtwoord geprobeerd als My T-Mobile, maar hiermee kan ik niet inloggen.
We hebben eigenlijk nooit gebruik gemaakt van dit e-mailadres voor zover ik weet.
Alvast bedankt!
Hi
Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.
Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.
In dit topic lees je alles over 2FA.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.