Beantwoord

Valt Zyxel VMG8825-T50 onder de Zyxel security advisory van 15 februari?

  • 3 March 2022
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 1

De lijst met routers die geraakt zijn door de Zyxel security advisory van 15-02-2022 bevat meerdere VMG8825 modellen. 

Is/was de Zyxel VMG8825-T50 ook kwetsbaar voor deze exploits en zo ja, wanneer is/wordt de firmware geüpdate?

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 March 2022, 10:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marsmol 

De modems van T-Mobile hebben een custom firmware en ik had ergens gelezen dat T-Mobile hun modems constant monitoren op beveiligingsproblemen.

In de gelinkte security advisory staat:

If you are an end-user who received your Zyxel device from an ISP, please reach out to the ISP’s support team directly, as the device may have custom-built settings.

Dat heeft @marsmol gedaan; hopelijk kan een T-Mobile operator nu inhoudelijk antwoorden, want het is nogal een lijst met gevonden security issues...

Reputatie 7

Hoi @marsmol,

Een terechte vraag. Ik wil dit graag voor je nalopen en heb daarom direct jouw vraag neergelegd bij de afdeling die hier meer over kan vertellen. Ik houd je graag via deze weg op de hoogte.

Reputatie 1

Hoi @Boris had je toevallig al een antwoord ontvangen?

Reputatie 7

Hi @marsmol,

Thanks voor je terugkoppeling! De navraag ligt uit bij één van onze productmanagers, ik heb nog geen update mogen ontvangen. Ik heb direct weer de lijntjes aangehaald. We houden je op de hoogte!