veranderd vast internet na verlengen van mobiel?

  • 10 January 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

ik heb een verlengaanbod gekregen die 2 euro goedkoper is dan wat ik nu betaal. Dat is mooi maar er staat bij dat mijn klantvoordeel voor thuisabbonement 5 euro is terwijl ik nu ruim 16 euro klantvoordeel voor thuis internet heb. Ga ik dan meer betalen voor thuis internet als ik mijn mobiel internet verleng? Ik heb al gebeld maar aan de telefoon zijden ze dat ze mijn mobiel nummer kon verlengen en ze me dan kon doorverbinden met de afdeling vast internet om dat verder te regelen maar ik denk als ze dat aanpassen en de afdeling vast internet zegt dan dat die oude korting vervalt dan is het al te laat.

Heeft iemand anders al verlengd en hier ervaring mee? En als ik niet verleng behoud ik dan wel gewoon mijn huidige kortingen?

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @christian1122, slim dat je even een uitgebreide check doet voordat je de beslissing neemt! Wanneer je jouw mobiele abonnement verandert en daarmee de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden accepteert, veranderen ook de voorwaarden voor het ontvangen van Klantvoordeel voor de thuis-samenstelling. Je kunt echter wel gebruik blijven maken van verouderde voordelen zoals de TV-vouchers; mocht je deze überhaupt hebben. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @christian1122, slim dat je even een uitgebreide check doet voordat je de beslissing neemt! Wanneer je jouw mobiele abonnement verandert en daarmee de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden accepteert, veranderen ook de voorwaarden voor het ontvangen van Klantvoordeel voor de thuis-samenstelling. Je kunt echter wel gebruik blijven maken van verouderde voordelen zoals de TV-vouchers; mocht je deze überhaupt hebben. 

Hoi @christian1122, slim dat je even een uitgebreide check doet voordat je de beslissing neemt! Wanneer je jouw mobiele abonnement verandert en daarmee de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden accepteert, veranderen ook de voorwaarden voor het ontvangen van Klantvoordeel voor de thuis-samenstelling. Je kunt echter wel gebruik blijven maken van verouderde voordelen zoals de TV-vouchers; mocht je deze überhaupt hebben. 

Maar als ik nu helemaal niets doe behoud ik dan mijn huidige abbonement met korting of zijn die kortingen dan weg zodra mijn abbonement afloopt?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @christian1122, zodra jouw abonnement afloopt en je geen wijzigingen aanbrengt, blijft het abonnement doorlopen onder dezelfde voorwaarden en kortingen! Je zit op dat moment alleen niet meer vast aan een contractdatum en jouw abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar. 

Reageer