Beantwoord

verbruikskosten

  • 27 August 2023
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste lezers,

Op welke pagina kan ik mijn verbruik terugvinden van thuisbellen met T-Mobile en dan bedoel ik een overzicht van het bellen per minuut, per dag en per maand als totaal.

 

Ook de vraag waarom wordt niet alles onder een account geplaatst:

  • My T-Mobile en T-Mobile thuis.
  • Dus eigenlijk waarom is er geen duidelijk overzicht van al je abonnementen bij T-Mobile op een A4  ???
icon

Beste antwoord door Cal van Odido 28 August 2023, 10:44

Bekijk origineel

7 reacties

Beste lezers,

Op welke pagina kan ik mijn verbruik terugvinden van thuisbellen met T-Mobile en dan bedoel ik een overzicht van het bellen per minuut, per dag en per maand als totaal.

 

Ook de vraag waarom wordt niet alles onder een account geplaatst:

  • My T-Mobile en T-Mobile thuis.
  • Dus eigenlijk waarom is er geen duidelijk overzicht van al je abonnementen bij T-Mobile op een A4  ???

Mogelijk stel ik de vraag niet goed !?

waar kan ik mijn thuistelefoon verbruik bij T-Mobile vinden. ik bedoel in deze dus niet de maandelijkse factuur.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Regt, welkom op de Community, slim dat je hier informatie inwint! Wij stellen de facturen altijd aan het begin van de maand op en op de factuur vind je een volledige en uitgebreide specificatie van je belgeschiedenis zoals je dat ook graag wil. Omdat je in de loop van deze maand klant bent geworden hebben wij nog geen factuur opgesteld voor deze maand. Je vind de uitgebreide specificatie begin september op deze pagina in jouw My T-Mobile Thuis account: rekeningen.

Je kan abonnementen toevoegen aan je overzicht via deze knop: abonnement toevoegen.

Ik wens je nog heel veel belplezier toe! 🙂

 

Edit: Onze berichten hebben elkaar licht gekruist. Als toevoeging: een specificatie van je belkosten vóór facturatie vind je hier: gebruikskosten Vast Bellen.

Hallo Cai,

Wat jammer nu dat ik de vermelding gebruikskosten vast bellen niet kan vinden.

Of is het zo dat mijn vrouw via onze vaste telefoon van T-Mobile, mij gratis kan bellen op mijn mobielnummer van T-Mobile.

Dan kan het zijn dat er geen verbruiksmeldingen zijn. Wij hebben bewust dit enkele malen geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +14

Voor bellen vanaf vast toestel is er geen prijsplan wat gratis naar mobiele t-mobile nummers laat bellen. Wel zijn er unlimited prijsplannen voor Nederlandse,  EU of zelf USA nummers.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Regt, fijn dat je hiernaar doorvraagt! Deze pagina geeft je momenteel al uitgebreid inzicht in je belgeschiedenis: gebruikskosten Vast Bellen (hier kan je op klikken). Dit is een greep uit de specificatie die je op deze pagina ziet voor de maand augustus tot nu toe. Om je privacy te waarborgen op dit openbare forum heb ik bewust een hoop gegevens uit je belgeschiedenis weggelaten.

Hiermee heb je snel een goed overzicht van je telefoongebruik! 😁

Gebruikskosten augustus

 

Hallo Cai,

 

Bedankt voor uw medewerking c.q. inspanning.

 

Ik klik op onderstaande zoals u aangeeft:

Gebruikskosten vast bellen (hier kan je op klikken).

 

Maar als ik er op klik krijg ik onderstaande tekst zonder verdere gegevens. 

 

Gebruikerskosten 

Vast bellen    Video onbemande  

Je hebt nog geen kosten gemaakt.

 

Je vast bellen abonnement 

is nog niet actief ?? (reeds enkele malen getelefoneerd.

 

Cai, wat natuurlijk ook is, als ik het niet zichtbaar krijg, zullen mijn medeklanten deze gegevens ook niet zichtbaar krijgen.

 

Ik heb altijd gedacht dat T-Mobile voorop liep met haar ICT voor haar klanten en gebruikers gemak,😪

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Regt, excuses! Dit klopt inderdaad. De reden dat je deze gegevens nog niet kunt inzien is omdat het abonnement aan deze kant nog niet volledig '’actief'’ is gemeld. Dit komt omdat Guidion zijn bezoek niet als volledig heeft gemeld. Geen zorgen! Cal heeft de technische dienst verzocht dit recht te zetten. Ik vermoed dat dit in de loop van deze week zal gebeuren. Vanaf volgende week kun je deze gegevens gegarandeerd inzien, precies zoals Cal je heeft geadviseerd. Super bedankt voor je geduld!

Reageer