Beantwoord

Verhuizen maar geen nieuw abonnement

  • 14 November 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

`Hallo,

 

Ik wil een verhuizing doorgeven maar dat word niet geaccepteerd. ik word verplicht op mijn abonnement te vernieuwen terwijl ik die niet wil.

het nieuwe abbo is in vergelijken met de oude flink duurder. ik vind het dan ook raar dat ik verplicht word om een nieuw abbo af te sluiten. 

hoe kan dit opgelost worden

groeten

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 November 2023, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RobertS85 

Een abonnement is postcode gebonden dus je kunt je huidige abonnement niet meenemen naar je nieuwe woning, daarom ga je voor je nieuwe woning een nieuwe jaarcontract aan met de nieuwe prijzen en bijbehorende voorwaarden.

bijzonder.. geld dat dan ook voor mijn mobiel abbonement? want dat betekend dan dat ik die ook kostenloos op kan zeggen?

Reputatie 7
Badge +15

@RobertS85 

Een mobiele abonnement gaat via het mobiele netwerk en is niet postcode gebonden. Mobiel kan je dus niet kosteloos opzeggen bij een verhuizing.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @RobertS85 

De prijzen van vast internet zijn afhankelijk van de netbeheerder.  Verbindingen via ODF zijn een stuk goedkoper dan b.v. via KPN networks. 

Reageer