Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet en terugbellen gebeurt ook niet


Afgelopen vrijdag 1507 via myaccount thuis adsl verhuizing willen doorgeven maar lukt niet want kalender kan geen datum worden aangegeven.

Gebeld met klantenservice. Eerst tegenstribbelen niet dat moet via myacccount en toen kwam ze er zelf achter dat het niet ging. Ik zou teruggeveld worden maar niemand belt. Ik wil mijn verhuizing van over 4,5 week thuis adsl doorgeven.
Kan iemand svp dit voor ons regelen online is dit niet mogelijk. dank u.

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 July 2022, 23:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jotelefoon 

Je bedoelt bij de stap nadat je het nieuwe adres hebt opgegeven bij wanneer verhuis je? Zojuist gekeken en ik kan wel een datum kiezen, je moet wel even wat verder kijken waar er een mogelijke verhuisdatum is.

het lukt niet. de kalender kun je niets invullen grijze velden

inmiddels met  tmobile aan de lijn en die lukt het ook niet met de kalender

en zo gaat de tijd voorbij wie kan dit oplossen

het is niet mogelijk een verhuisdatum door te geven. het is absurd

kunt u de verhuisdatum doorgeven

Reputatie 7
Badge +15

@jotelefoon 

Ik ben geen moderator dus ik kan dit niet voor je regelen. Is T-Mobile thuis wel bedchikbaar op het nieuwe adres?

collega heeft het geregeld omdat er alleen voor glasvezel gekozen kom worden.

ik zou mail krijgen met paar minuten en nog steeds niks ontvangen.

 

wie kan dit regelen

Reputatie 7

Hoi @jotelefoon,

Dank je wel voor je bericht. Fijn om te horen dat het is geregeld! Om in de toekomst alles zo centraal mogelijk te hebben en zo overzichtelijk mogelijk, wil ik je vragen om de Huisregels in acht te nemen bij het plaatsen van een bericht: 

 

Ik zie dat daarnaast de e-mail precies op hetzelfde moment is verstuurd als jou laatste bericht. Je hebt daarbij de bevestiging ontvangen op jouw @gmail.com account.  Alvast heel veel plezier met de nieuwe woning en geniet van het supersnelle Glasvezel internet op je nieuwe adres! 

Hallo

 

Wat gebeurd? Ik geef 1908 door staat er in het contract omzetting per 1809!!!!!!!!!!!


willen jullie dit wijzigen het verhuizen is per 19 augustus………

dank je

Reputatie 7

Hi @jotelefoon,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct navraag gedaan bij onze technische dienst hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarmee hebben we er direct voor gezorgd dat de eerder genoemde datum kan worden aangehouden voor de omzetting op het oude adres. Voor het nieuwe adres ligt de situatie anders. Omdat hier verschillende werkzaamheden nodig zijn om de Glasvezelaansluiting aan te sluiten, is de eerst mogelijk opleverdatum op 7 oktober ligt. Ik had je graag veel eerder kunnen opleveren, maar doordat er nog veel werkzaamheden nodig zijn, is dat niet mogelijk. Mijn welgemeende excuses. Dit had duidelijker gecommuniceerd moeten worden richting jullie.