Beantwoord

Verlengaanbieding

  • 2 July 2023
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Ik zie dat t-mobile een mooi verlengaanbod heeft voor thuis. Aangezien ik al geruime tijd verlengbaar ben voor thuis en mobiel, wil ik graag weten wat jullie voor mij kunnen betekenen. Echter kan ik blijkbaar in t-mobile thuis geen gebruik maken van de verlengaanbieding, terwijl die vandaag afloopt. 

 

Wat nu en wat kunnen jullie mij bieden? 

 

Gr. Arjan

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 July 2023, 17:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TheEagle 

Je kan bellen op telefoonnummer 0800 0419 en de T-Mobile medewerkers kunnen je een aanbod doen om te verlengen 🙂

Hallo @TheEagle 

Je kan bellen op telefoonnummer 0800 0419 en de T-Mobile medewerkers kunnen je een aanbod doen om te verlengen 🙂

Zou ik van harte willen, maar vandaag zijn ze vrij en de aanbieding loopt alleen nog vandaag. ( Heb al gebeld )

Reputatie 7
Badge +15

@TheEagle

De aanbieding die op de website staat is er alleen voor nieuwe klanten.

Lijkt me sterk dat ze klanten eerst dwingen om weg te gaan (mobiel en thuis) omdat ze liever nieuwe klanten hebben. Of zie ik dit verkeerd 

Reputatie 7
Badge +15

@TheEagle

Dat zie je bij alle providers wel dat ze meer klanten proberen te krijgen door het eerste jaar een welkomstkorting te geven, daarna kan je met de provider bellen voor een verlengingsaanbod (meestal niet zo hoog als de welkomstkorting).

Reageer