Verplicht 20 euro p/m meer betalen

  • 11 March 2024
  • 11 reacties
  • 160 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Heb nu nog Tweak glasvezel+tv. Tweak houdt ermee op. Enige alternatief is Odido waar ik woon. 

Dus heb geen keuze, ik moet overstappen naar Odido. "Leuke" aanbieding, eerste 10 mnd 30 euro, maar daarna wordt het 80 euro, voor zelfde waar ik nu 60 voor betaal.

Lekker voor Odido, kl*te voor mij. 

Leuk gedaan Odido, erg slim…

 

eric 1 maand geleden

Tweak stopt en zegt dus uiteindelijk de abonnementen met klanten op. Odido biedt een alternatief,  maar jij bent niet verplicht dit te accepteren.  80 euro waar je nu 60 betaald is waarschijnlijk wel een actie achtig iets bij Tweak? Voor 80 euro heb je bij Odido zelfs een 8/8 Gbit aansluiting.  Dus wat heb jij precies voor abonnement? 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Damm 

Heb je thuis toevallig ook Odido of Ben mobiel? Dan heb je recht op klantvoordeel.en zal je de eerste 8 maanden 25 euro betalen en daarna 75 euro (5 euro korting). Wellicht kan je nog iets veranderen aan je abonnement bij Odido..

@Waqqas , nee zit niet meer mobiel bij Odido of Ben. Heb geen abo nodig, want mobiel van het werk.

Het gaat erom dat ik tevreden ben met mijn Tweak abo. Maar omdat Odido Tweak heeft overgenomen en omdat wij hier alleen glasvezel kunnen krijgen van Tweak, dus straks van Odido, en dan 20 euro per maand meer moeten gaan betalen voor zelfde soort abonnement.

Vraag me echt af waarom dat zomaar kan.

Reputatie 7
Badge +14

Tweak stopt en zegt dus uiteindelijk de abonnementen met klanten op. Odido biedt een alternatief,  maar jij bent niet verplicht dit te accepteren.  80 euro waar je nu 60 betaald is waarschijnlijk wel een actie achtig iets bij Tweak? Voor 80 euro heb je bij Odido zelfs een 8/8 Gbit aansluiting.  Dus wat heb jij precies voor abonnement? 

Wij hadden hier alleen de mogelijkheid om Glasvezel van Tweak af te nemen, er is gewoon geen andere provider mogelijk hier. Anders terug naar een schotel op het dak voor TV, en internet via telefoonlijn (nog niet geen modem :-D).

Nu houd Tweak ermee op, en nu is alleen Odido de mogelijke provider hier voor 1GB. Dus ik heb (misschien foutief) de conclusie getrokken dat Tweak overgenomen is door Odido. En ik was tevreden bij Tweak, nu moet ik voor hetzelfde bij Odido veel meer betalen.

Natuurlijk heb ik een keuze. Maar wat voor een dan…

Ik kan ook op de fiets of ter paard naar mijn werk, maar met de auto ben ik er in 40 minuten. Dus ik wel een keuze, maar zijn deze keuzes wel te vergelijken???

Oftewel, ik voel me genaaid door Tweak en Odido. Maar misschien heb ik wel helemaal niet gelijk (dat kan natuurlijk altijd).

Reputatie 3

hoe kom je aan die 80 euro na 6 maanden? je gaat dan 45 eur betalen en de eerste 6 maanden inderdaad 30, volgens de website

Ja, maar omdat Tweak ermee stopt, heb ik een e-mail gekregen met daarin een aanbod om over te stappen naar Odido met korting. Vandaar ook mijn (misschien foutieve) conclusie dat Tweak is overgenomen door Odido.

Het aanbod, eerste 10 mnd voor 30 euro, daarna 80 euro per maand. 

Dit staat idd niet op de website, maar is dus een “goed” aanbod van Odido voor Tweak verlaters die Tweak niet willen verlaten, maar wel moeten.

Reputatie 3

je kunt dus niet als nieuwe klant de standaard 1Gbps internet+TV voor 30/45eur afnemen? Da's wel apart, ik ga ook via kpn glas naar Odido maar betaal de normale website prijzen.

ho ho ho, nee. Prijs is inclusief internet + TV + mediabox.

Ik vergelijk wat ik had bij Tweak voor 60 euri, en wat ik bij Odido moet gaan betalen (nadat de aanbieding van 10 mnd is verlopen). Dus nu 10mnd lekker voordeel, voor 30 euro 2GB internet + TV + TV mediabox. Daarna 80 euro. Waar ik bij Tweak voor ‘zelfde pakket’ 60 euri betaalde.

 

 

 

 

Reputatie 3

ok, even terug naar het begin. stel je wilt als nieuwe klant, dus geen overstap van tweak, die zeg je gewoon op, een 1 (of 2) Gbps met tv en mediabox afsluiten op je postcode + huisnummer. Vul dat in bij odido.nl en wat betaal je dan? je zou dan op 60 eur uit moeten komen. Dat is de standaard prijs op de website. 

euhmmmm, zie hieronder… 

 

Dus vanuit het niets is het 6mnd 30 euro, daarna 80 euro.

Omdat ik nu Tweak heb en overstap met een ‘voordeel’, is het voor mij 10 mnd 30 euro en daarna volle bak 80. Dus omdat Tweak met Odido iets heeft geregeld (omdat Tweak stopt) krijg ik het voordeel voor 10 mnd ipv standaard 6 mnd.

Er staat toch echt ‘Na 6 maanden EUR 80,00’ :-D

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan me niet voorstellen dat je bij Tweak nu een 2Gbit verbinding afneemt.

Reageer