Beantwoord

Verwijderen modem e.d.

  • 6 January 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Modem en converter etc zijn destijds vakkundig door een vakbekwaam persoon in mijn meterkast geïnstalleerd. Hiervoornis extra betaaldnomdat er nog aansluitingen o.i.d. gemaakt moest worden.

Nu ik het abonnement heb opgezegd moet alles weer terug naar tmobile. Ik ben niet technisch aangelegd om dit allemaal veilig te verwijderen. Ik zie veel knoppen, drasen en kastjes maar heb echt geen idee. 

Ik heb hierover geprobeerd contact te zoeken met Odido, maar werd uitgelachen en belachelijk gemaakt (dat zelfs een 80 jarige dat kan) door de service medewerker. Vervolgens zei de medewerker hier niet op in te gaan en heeft de medewerker verbinding verbroken (het was 1730u).

Hoe nu?

Odido is niet beried te helpen 

icon

Beste antwoord door Cristien 6 January 2024, 21:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hoi, van glasvezel, converter heb ik ook geen verstand. 

Maar als je overgestapt bent naar een andere provider dan haalt de monteur toch de oude spullen los voordat hij nieuwe kan installeren ?

Dan alles in een doosje en naar DHL brengen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @FuriousAnger  Uitgelachen echt? Bah dat is niet de bedoeling en respectloos. Zo wil Odido zeker niet werken.

Heb je hier iets aan? Koppel voorzichtig alles los. Lukt het niet vraag dan om hulp in je omgeving.

Schaam je niet want wij lachen niet. 
Je mag hier ook een screen plaatsen dan is er vast wel iemand die je stap voor stap kan uitleggen wat je moet doen.

Succes

Reageer