Verzoek om compensatie voor problemen met internetverbinding en gemiste afspraken met monteurs

  • 8 May 2023
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Hierbij wil ik graag een verzoek indienen om compensatie voor de problemen die ik heb ondervonden met mijn internetverbinding en de gemiste afspraken met de monteurs. Op 18 februari heb ik de eerste melding gedaan van de internetstoring en sindsdien heb ik bijna 2,5 maanden geen internetverbinding thuis gehad. Tijdens deze periode heb ik vier keer een afspraak met een monteur gehad, waarbij de monteur in twee gevallen niet is komen opdagen.

Op 27 maart zou er een monteur langskomen om het probleem met de internetverbinding op te lossen, maar deze is niet komen opdagen. Op 5 mei kwamen de monteurs eindelijk langs om het probleem te verhelpen, maar ze kwamen later dan afgesproken door een technische fout, waardoor ik de hele ochtend voor niets thuis heb gezeten.

Ik begrijp dat er altijd problemen kunnen optreden met internetverbindingen en afspraken met monteurs, maar ik ben van mening dat de duur van de storing en de gemiste afspraken onaanvaardbaar lang waren. Ik heb tijdens deze periode veel hinder ondervonden van het niet hebben van internet thuis, aangezien ik mijn werk en andere belangrijke zaken niet kon uitvoeren en mijn apparaten kon gebruiken zoals printers, televisie, playstation.

Daarom verzoek ik u om mij te compenseren voor de gemiste dagen waarop ik geen internetverbinding had, en om mij daarnaast een schadevergoeding te geven voor de hinder die ik heb ondervonden door bijna 3 maanden zonder internet thuis te zitten en voor de twee gemiste afspraken met de monteurs.

Ik verzoek u vriendelijk om dit verzoek in overweging te nemen en mij zo spoedig mogelijk te laten weten welke compensatie u kunt bieden voor deze situatie.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @sdfsdfsdf, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal. Gelukkig werkt alles weer zoals het moet! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een monteur van KPNNetwerkNL langs is geweest op 5 mei en het heeft verholpen. Wat ik voor je kan doen is de volledige periode dat je offline bent geweest vergoeden, 18 februari tot en met 5 mei. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Een extra compensatie is normaliter niet iets wat we bieden, echter vind ik dat het te lang heeft geduurd voordat het is verholpen. Daarom zal ik buiten de lijntjes moeten kleuren en ga ik uit coulance €25 euro extra vergoeden. Ook dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Zou je mij hierop een terugkoppeling kunnen geven? Hoor het graag!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sdfsdfsdf, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal. Gelukkig werkt alles weer zoals het moet! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een monteur van KPNNetwerkNL langs is geweest op 5 mei en het heeft verholpen. Wat ik voor je kan doen is de volledige periode dat je offline bent geweest vergoeden, 18 februari tot en met 5 mei. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Een extra compensatie is normaliter niet iets wat we bieden, echter vind ik dat het te lang heeft geduurd voordat het is verholpen. Daarom zal ik buiten de lijntjes moeten kleuren en ga ik uit coulance €25 euro extra vergoeden. Ook dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Zou je mij hierop een terugkoppeling kunnen geven? Hoor het graag!

Ok

Er is nu toch nog geld afgeschreven van mijn rekening

Reputatie 7
Badge +5

Hi @sdfsdfsdf, sorry voor de stilte! Tommie had de vergoeding nog niet aangemaakt, om eerst jouw reactie af te wachten. Ik denk dat jouw reactie op 15 mei ons ontschoten is, sorry hiervoor! Ik heb de vergoeding voor de abonnementskosten en de losse vergoeding voor het ongemak meteen voor je in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, de vergoeding zul je zien op de eerst volgende rekening. Nogmaals excuus voor deze vertraging!

Reageer