-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hallo,
Na 8x de toezegging te hebben gekregen dat ik teruggebeld zou worden en het opgelost zou worden kan ik nog steeds geen viaplay kijken. Ik heb via de activatielink van t-mobile viaplay geactiveerd maar dit is niet doorgekomen bij viaplay. Viaplay geeft op zijn beurt aan dat het probleem bij (de activatie door) T-mobile ligt. Collega’s bij T-mobile wijzen alleen maar naar elkaar over wat er intern misgaat maar ik ben nog nooit teruggebeld, laat staan dat het is opgelost. Ik lees online dat het probleem breder gedeeld wordt dus het lijkt me inmiddels wel tijd voor een oplossing vanuit T-mobile! Oftewel, hoe gaat T-mobile dit (nu echt) oplossen?
Hoi @ardz, heel fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag snel genieten van Viaplay! Persoonlijk heb ik dit nog niet eerder langs zien komen. Ik zou graag de impasse voor je willen doorbreken door Viaplay voor je op te zeggen en vervolgens direct een nieuw Viaplay account voor je aan te vragen. Houd er graag wel rekening mee dat mijn collega's en ik niet zeker weten of de kortingscode die je hebt voor Viaplay nog goed werkt. Geen zorgen, mochten wij de kortingscode niet meer aan de praat krijgen dan kunnen wij de resterende korting ook in één keer voor je crediteren zodat je alsnog het volledige kortingsbedrag krijgt.
Mocht je dit een mooie optie vinden dan zet ik het graag voor je in gang, ik zorg er graag voor dat je snel van Viaplay kan genieten!
Bekijk origineel