Viaplay activatie

  • 6 September 2023
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Na 8x de toezegging te hebben gekregen dat ik teruggebeld zou worden en het opgelost zou worden kan ik nog steeds geen viaplay kijken. Ik heb via de activatielink van t-mobile viaplay geactiveerd maar dit is niet doorgekomen bij viaplay. Viaplay geeft op zijn beurt aan dat het probleem bij (de activatie door) T-mobile ligt. Collega’s bij T-mobile wijzen alleen maar naar elkaar over wat er intern misgaat maar ik ben nog nooit teruggebeld, laat staan dat het is opgelost. Ik lees online dat het probleem breder gedeeld wordt dus het lijkt me inmiddels wel tijd voor een oplossing vanuit T-mobile! Oftewel, hoe gaat T-mobile dit (nu echt) oplossen?

 

Cal van Odido 8 maanden geleden

Hoi @ardz, heel fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag snel genieten van Viaplay! Persoonlijk heb ik dit nog niet eerder langs zien komen. Ik zou graag de impasse voor je willen doorbreken door Viaplay voor je op te zeggen en vervolgens direct een nieuw Viaplay account voor je aan te vragen. Houd er graag wel rekening mee dat mijn collega's en ik niet zeker weten of de kortingscode die je hebt voor Viaplay nog goed werkt. Geen zorgen, mochten wij de kortingscode niet meer aan de praat krijgen dan kunnen wij de resterende korting ook in één keer voor je crediteren zodat je alsnog het volledige kortingsbedrag krijgt.

Mocht je dit een mooie optie vinden dan zet ik het graag voor je in gang, ik zorg er graag voor dat je snel van Viaplay kan genieten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

@ardz dat terugbellen begint wel een dingetje te worden. Zouden ze geen beltegoed hebben?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ardz, heel fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag snel genieten van Viaplay! Persoonlijk heb ik dit nog niet eerder langs zien komen. Ik zou graag de impasse voor je willen doorbreken door Viaplay voor je op te zeggen en vervolgens direct een nieuw Viaplay account voor je aan te vragen. Houd er graag wel rekening mee dat mijn collega's en ik niet zeker weten of de kortingscode die je hebt voor Viaplay nog goed werkt. Geen zorgen, mochten wij de kortingscode niet meer aan de praat krijgen dan kunnen wij de resterende korting ook in één keer voor je crediteren zodat je alsnog het volledige kortingsbedrag krijgt.

Mocht je dit een mooie optie vinden dan zet ik het graag voor je in gang, ik zorg er graag voor dat je snel van Viaplay kan genieten!

Hoi @ardz, heel fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag snel genieten van Viaplay! Persoonlijk heb ik dit nog niet eerder langs zien komen. Ik zou graag de impasse voor je willen doorbreken door Viaplay voor je op te zeggen en vervolgens direct een nieuw Viaplay account voor je aan te vragen. Houd er graag wel rekening mee dat mijn collega's en ik niet zeker weten of de kortingscode die je hebt voor Viaplay nog goed werkt. Geen zorgen, mochten wij de kortingscode niet meer aan de praat krijgen dan kunnen wij de resterende korting ook in één keer voor je crediteren zodat je alsnog het volledige kortingsbedrag krijgt.

Mocht je dit een mooie optie vinden dan zet ik het graag voor je in gang, ik zorg er graag voor dat je snel van Viaplay kan genieten!

Beste Cal,

Dat zou ik dan graag willen proberen. Ik hoor graag of/wanneer dat gelukt is!

Reputatie 3

@Cal van Odido ik denk dat wij vrienden moeten worden. Jij denkt in oplossingen. Daar is dan eindelijk dat nieuwe geluid.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ardz, super! Zoals je aan je emails hebt gemerkt ben ik net een kwartier voor je bezig geweest. Deel één is gelukt, ik heb je kortingscode weer aan de praat gekregen en de resterende maanden blijf jij de korting ontvangen voor beide sportpakketten. Voor deel twee ben jij aan zet, namelijk de activatie van het nieuwe Viaplay account. Zojuist heb ik je per mail de welbekende inloginstructies toegestuurd.

Ik ga voor je duimen dat je ditmaal wél een account kan aanmaken, ik wacht in spanning af! 👍

 

Hahaha @Ries76, de naamswijziging gisteren heeft inderdaad mijn leven compleet veranderd, ik ben herboren! 😂😜

Reputatie 3

Nou @Cal van Odido ik zeg doe je best. Misschien nog iemand die me blij kan maken.

Tot nu toe is het 1 grote teleurstelling.

Reageer