Voor vragen over router rechtstreeks aansluiten op glasvezel met XGS-PON

  • 14 July 2023
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 2

Ik wil echt niet beweren dat ik “alles” weet om XGS-PON rechtstreeks op glasvezel aan te sluiten maar ik heb daar wel enige eigen ervaringen mee opgedaan bij de kpn.

Ik ben me ervan bewust dat we hier met t-mobile en niet met de kpn te maken hebben.

Jason van Odido 9 maanden geleden

Hoi @gensnet, wat attent dat je hier een topic voor aanmaakt, dat wordt enorm gewaardeerd! Indien ik iemand met vragen over het aansluiten van een eigen router op Glas tegen het lijf loop op de Community, zal ik diegene doorverwijzen naar dit topic! 😄👍

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @gensnet, wat attent dat je hier een topic voor aanmaakt, dat wordt enorm gewaardeerd! Indien ik iemand met vragen over het aansluiten van een eigen router op Glas tegen het lijf loop op de Community, zal ik diegene doorverwijzen naar dit topic! 😄👍

Reputatie 2

Ik kreeg die tip van een voormalige kpn klant die nu al een poosje naar tevredenheid bij t-mobile zit.

Ik heb wat op dit forum rondgeneusd en gelezen dat bijvoorbeeld het rechtstreeks aansluiten van een router op glasvezel heel wat makkelijker gaat dan bij de kpn. Dat komt omdat t-mobile meerdere “systemen” (technieken?) heeft OAN, GPON en nu van de kpn XGS-PON. De kpn houdt de touwtjes wat glasvezel betreft nog stevig in eigen handen en dat is niet altijd makkelijk èn klantvriendelijk.

Reageer