Beantwoord

Vouchercodes Unlimited internet werken niet

  • 12 January 2024
  • 20 reacties
  • 443 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn adsl internet werkt sinds vanmiddag niet meer. Klantenservice gebeld, kon het niet oplossen. Moet nu monteur komen. Ze had gevraagd bij welke mobiele provider ik zat, en ik zei dat dat Simpel was. Toen heb ik vouchercodes ontvangen voor onbeperkt internet. Maar dat blijkt dus niet bij Simpel te werken. Had Simpel zelf ook gebeld en die zei dat dat ze hier veel vaker mee te maken hadden. Geen goede communicatie van de klantenservice dus.

Nu mijn vraag: kan ik een Odido prepaid simkaart in de winkel halen en daarop de codes activeren? Gaat het wel lukken met prepaid?

icon

Beste antwoord door eric 13 January 2024, 10:50

Bekijk origineel

20 reacties

Inmiddels klantenservice gebeld. Met prepaid is het dus wel mogelijk.

Reputatie 7
Badge +14

De vouchers zijn bedoeld voor het overbruggen van storingen, niet als voorlopig van een oplevering. De facturatie van jouw abonnement start ook pas na oplevering.  Dus wel een goede extra service om zonder kosten een unlimited voucher te verstrekken. De simkaart moet je zelf hebben of regelen. Het werkt op Odido ( ook prepaid) en Ben sims.

Vrijdag geen glasvezel internet, gebeld naar odido. Zou een draadje opsturen waar het aan zou liggen. Weekend nog geen glasvezel internet met 3 kinderen die internet gebruiken voor mobiel en tv is dit een drama en ik voor werk. Zondag 2x gebeld zou link ontvangen voor monteur geen link ontvangen. 2 vouchercodes gekregen beide werkeb niet op 2 mobiels met odido abbo.

Reputatie 6
Badge +2

@SamsamSen Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem voor je ingedoken en zie dat er gelukkig een afspraak met de monteur staat ingepland voor vandaag. Laat je mij weten of de monteur de verbinding heeft kunnen herstellen? Mocht dit niet zo zijn, stuur ik je gelijk nieuwe (werkende) vouchers! 

Monteur geweest helaas nog geen verbinding. Zou aan de buitenkant leggen monteur heeft hier een melding van gemaakt. Dus nog weer paar dagen zonder verbinding. De mobiels mb ook eraf gegaan en de vouchers hebben niet gewerkt. 

Reputatie 6
Badge +2

@SamsamSen Ik had graag gelezen dat de monteur dit had kunnen oplossen. Gelukkig is de technische dienst hier gelijk over geïnformeerd, zodat de netwerkbeheerder kan worden aangestuurd. Ik heb je gelijk nieuwe voucher codes gestuurd, laat je mij weten of deze wel werken?

Mb gaat gewoon eraf via mobiel dus volgens mij werken de codes niet. Beide mobiels extra kosten gemaakt wegens nu vanaf vrijdag geen internet. Wil deze kosten graag terug of van het maandbedrag abbo van beide mobiels eraf.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @SamsamSen, zodra je een vouchercode activeert zou je een SMS moeten ontvangen ter bevestiging dat de voucher actief is. Heb je deze ook ontvangen? Zo ja, wil je me dan in een privébericht het telefoonnummer sturen waarop je de voucher geactiveerd hebt? Dan kan ik dit voor je nakijken! 

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SamsamSen, goed dat je aan de bel trekt, ik helder het graag voor je op! Als je de codes via 2244 verstuurd op een Odido of Ben mobiel abonnement krijg je automatisch een SMS ter bevestiging terug dat de code is geactiveerd. Hoe de vouchercode werkt is dat er honderdduizenden MBs als extra bundel worden toegevoegd voor de komende zeven dagen. Vervolgens zal je telefoon eerst deze honderdduizenden extra MBs gebruiken voordat je telefoon bij de ‘normale’ mbs komt. Geen zorgen, het aantal toegevoegde MBs is zó hoog dat er vrijwel geen enkele manier is waarop je ze voortijd op kan maken.

Zo blijf je in de tussentijd gewoon helemaal gratis online via je data! 🙂

De vouchers werken op odido abbo, dus als mijn zoon thuis is van werk kunnen we pas de hotspot gebruiken. En dat is erg vervelend. We kunnen ook de tv niet gebruiken hiermee. Vanaf vrijdag wachten, vouchers krijgen die alleen voor ons nut hebben als degene met odido abbo thuis is. 3 kinderen zonder internet en ook hun digitale huiswerk niet kunnen maken, want als degene thuis is van avonddienst liggen hun in bed! Eigen werk ligt stil pas als ik de hotspot kan gebruiken. Maandag monteur geweest heeft ticket gemaakt dat het aan de buitenkant ligt. Maandag zou het doorverstuurd zijn. Vandaag gebeld met Dutch Fiber die hebben niks binnen gekregen. Weer gebeld met Odido zou niks door gestuurd zijn medewerker zou iets verkeerds hebben gedaan maandag. Nu wel goed door gestuurd en nog langer wachten dus. 

Reputatie 6
Badge +2

@SamsamSen Mijn excuses dat het in eerste instantie niet goed is doorgezet, dat had niet mogen gebeuren. 

Ik wil graag dat jullie niet afhankelijk zijn van jouw zoon en zijn Odido abonnement. Je mag daarom van mij als uitzondering een Odido simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon in dit topic plaatst, vergoed ik deze gelijk voor je. Laat je mij weten of je dit wilt? Dan stuur ik gelijk nog een code!

Dus ik moet nu naar een Odido Shop gaan zoeken en daar een prepaid odido simkaart kopen met een ander nummer. Zodat ik bijna normaal online kan gaan en de rest thuis de hotspot kunnen gebruiken die telkens uitvalt?! Want de hotspot die we gebruiken als mijn zoon thuis is heeft zeer weinig bereik. Valt telkens uit bij de ene en dan weer bij de ander. Ik heb nu 1 week niet kunnen werken want werk met internet via thuis. En 3 frustrerende kinderen die geen tv kunnen kijken omdat deze ook via wifi gaat. Dutch Fiber gaf door dat het nog een week kan duren voordat hun bellen!

Ik wil dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt! 

 

Wou nog een abbo met mobiel bij jullie afsluiten voor mezelf en dochter. (2zoons hebben al odido abbo) we beginnen nu spijt te krijgen van deze aansluiting bij odido!

Reputatie 6
Badge +2

@SamsamSen Je moet niks, maar mocht dit een tijdelijke oplossing bieden dan mag je dit van mij doen. Ik begrijp dat het niet wenselijk is en als ik de simkaart kon opsturen had ik dit natuurlijk met alle liefde voor je gedaan. Echter is dit echt niet mogelijk. Ik probeer zo goed mogelijk mee te denken, zodat er thuis toch gebruik kan worden gemaakt van het internet. 

Het aanbod staat natuurlijk altijd open, laat je het mij weten als je je bedenkt?

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

Nu langer dan een week verder nog steeds geen stap opgelost. Want eerst krijg je te horen fout van collega niets door gestuurd. Dan krijg je te horen fout van monteur heeft geen ticket aangemaakt, te veel fouten die naar andere worden gewezen maar ik zit nog steeds zonder Internet! Ik heb bij jullie glaasvezel aangesloten maar ik moet zelf achter Dutch Fiber gaan en alles regelen?! Terwijl Dutch Fiber zegt Odido heeft niets doorgestuurd!! 

2x simkaarten ga ik vandaag kopen en stuur de bon prive naar u toe. Ben echt boos hoe dit verloopt zo bij jullie! Nooit last gehad eerder en nu sinds glasvezel overstap gaat jullie communicatie en oplossing zeer slecht!!

Hierbij de bon voor de beide odido simkaarten die vergoed zouden worden. 

 

Nadat ik de voucher code heb ingevoerd en verstuurd met de odido simkaart erin krijg ik een melding dat er een technische fout is en niet dw voucher kan gebruiken. ?!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SamsamSen, ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben de kosten voor de simkaarten al voor je vergoed! Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.

Is het activeren van de vouchercode inmiddels al gelukt? 

Hallo,

Willen jullie aub een ticket storing doorsturen aan Dutch Fiber want die zegt dat ze niks binnen hebben gekregen. Dit was afgelopen maandag ook het geval. Ik moest hele tijd heen en weer bellen tot woensdag eindelijk een bericht naar Dutch Fiber ging van Odido. Vandaag heb ik gesproken met Dutch Fiber er moet een monteur komen van Dutch Fiber om het bakje die in aan de muur vast zit te controleren desnoods te vervangen, maar dat kan pas als hun een ticket storing van Odido ontvangen hebben. 

Reageer