Beantwoord

Waarom krijg ik ineens in augustus en september nog- "minder korting"

  • 19 September 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Beste Odido mensen,

In augustus kreeg ik ineens €5,66 minder korting op mijn tv+internet abonnement (sinds juli 2019 t-mobile) en in september €10,00 minder korting. Zo betaal ik ineens 27% meer aan mijn abonnement. Dat kan toch niet kloppen?

Graag een betere uitleg dan “minder korting” want: waarom ik minder korting krijg staat ook nergens uitgelegd.

Ik hoop dat dit het gevolg van een ‘foutje’ is want mij is vantevoren niks medegedeeld over deze nieuwe manier van de factuur opstellen.

groet,

Mei

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 September 2023, 23:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Internet en TV Mei 

Als je de factuur bekijkt en de specificatie, kan je daar ook niet uit halen waarom je minder korting krijgt?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Internet en TV Mei, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Ik heb jouw abonnementsspecificaties bekeken en de facturen doorgespit en zie dat je vanaf augustus een mindering op de eerste 6 maanden korting krijgt omdat de eerste 6 maanden tijdens die maand aflopen. Dat scheelt inderdaad omgerekend € 5,66. Voor september geldt de hele maand niet meer als eerste 6 maanden, daardoor verlies je de welkomstkorting. 

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons weten alsjeblieft. We staan altijd voor je klaar! 😊

Hoi, dank voor je antwoord!

Zoals ik eerder al schreef is er geen verdere uitleg op de factuur en had ik dit abonnement bij T-Mobile Thuis vanaf juli 2019 en daarvoor een ander abonnement sinds veel langer. Ik snap dus niet hoe ik ineens een korting van de eerste 6 maanden verlies want ik heb dit abonnement al 4 jaar. Een dergelijke korting stond ook nooit eerder op mijn factuur, dus kan die ook niet vervallen.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord,

met vreindelijke groet,

Mei

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Internet en TV Mei, je hebt een contract verlenging gedaan op 15-02-2023. Hier heb je een actie bij gekregen, de eerste 6 maanden € 10 korting. Hiervoor betaalde je € 47,93, dit is terug te zien op de factuur van 07-02-2023. Hopelijk geeft je dit wat meer duidelijkheid over de situatie. Je kunt alles terugzien op de voorafgaande facturen als je ze naast elkaar houd.

Reageer