Beantwoord

Waarom krijg ik steeds SMS?

  • 7 November 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

 

Ik heb het volgende aan de hand:

Ik krijg SMS voor een betalingsherinnering van € 75,- euro van Odido.

Dit is een echte SMS lijkt het, want is afkomstig van dezelfde afzender als wanneer ik een verificatiecode opvraag.

Wanneer ik probeer in te loggen op mijn ODIDO, kan ik geen producten koppelen, krijg ik steeds een foutmelding.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, die kunnen geen open factuur vinden van € 75,-. Mijn producten op mijn account activeren lukt ze ook niet en zouden ze bij de IT afdeling neerleggen.

Nu, weken later krijg ik SMS dat mijn services geblokkeerd zijn omdat ik niet betaal. Ik kan nog altijd geen producten koppelen op mijn ODIDO en kan dus nog altijd niet mijn facturen inzien. Ik probeer het nu maar op deze wijze, want met de telefonische klantenservice loop ik tegen een muur.

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 7 November 2023, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Jdesm

Goed dat je dit kenbaar maakt op de Community! Ik zoek graag samen met jou uit waar het smsjes precies vandaan komt. Heb je voor mij een screenshot van de sms die jij hebt ontvangen? Als je mij je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cjifers van het bij ons bekende IBAN opstuurt middels een privébericht, dan ga ik voor je op onderzoek uit!

 

Ik heb je een PB gestuurd met de overige gegevens.

Reageer