Waarom kwam er een Odido-doos bij mij thuis zonder dat ik ergens mee akkoord ging?

  • 24 January 2024
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik was het nergens mee eens met Odido en er werd een pakketje bij mij thuis afgeleverd. Ik wil de ontvangen doos retourneren en wil geen afschrijving op mijn rekening zien zonder mijn toestemming.

 

Bedankt

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @pepesisi, fijn dat je dit aan het licht brengt, ik zoek heel graag tot op de bodem uit waar dit vandaan komt! Met je Community profiel kon ik geen bestelling bij ons terugvinden. Ik neem aan dat op de doos die je ontvangen hebt wel jouw naam stond? Zou je via een privébericht je postcode en huisnummer naar mij door kunnen sturen?

Hiermee kan ik met je meekijken, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Dat is wel apart, doorgaans krijgt je de Odido doos pas als je een afspraak met de installateur (Guidion) hebt gemaakt. Ik vermoed dat er ergens een foutje gemaakt is.
Je contract gaat pas lopen als de installateur de lijn oplevert. Als het goed is wordt er niets van je rekening afgeschreven, tenzij daaromtrent ook een foutje gemaakt wordt….🙄

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pepesisi, fijn dat je dit aan het licht brengt, ik zoek heel graag tot op de bodem uit waar dit vandaan komt! Met je Community profiel kon ik geen bestelling bij ons terugvinden. Ik neem aan dat op de doos die je ontvangen hebt wel jouw naam stond? Zou je via een privébericht je postcode en huisnummer naar mij door kunnen sturen?

Hiermee kan ik met je meekijken, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt!

Reageer