Wat moet ik doen? Twee maanden geen reactie.

  • 26 April 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Ik heb twee maanden geleden t-mobile internet glasvezel besteld. Ik kreeg te horen dat glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Na mijn bestelling kreeg ik te horen dat ze mijn appartement moeten aansluiten op glasvezel en dat ik moet wachten op een afspraak. Er is nog geen contact met mij opgenomen over een afspraak. Ik heb de modem al, maar het werkt niet. Wat moet ik doen? Ik heb al zo lang geen internet meer.

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @wjpowell, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, ik zie dat het om een nieuwe glasvezellijn gaat. Dit kan langer duren dan normaal. Nu is het zo met appartementen dat de onderaannemer toestemming moet krijgen van de VvE, dit gaat niet altijd zo makkelijk. Ik heb Fiber aan de mouw getrokken voor je. Ze gaan je opbellen en een concrete update geven over de oplevering! Hopelijk komt er snel licht aan het einde van de tunnel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wjpowell, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, ik zie dat het om een nieuwe glasvezellijn gaat. Dit kan langer duren dan normaal. Nu is het zo met appartementen dat de onderaannemer toestemming moet krijgen van de VvE, dit gaat niet altijd zo makkelijk. Ik heb Fiber aan de mouw getrokken voor je. Ze gaan je opbellen en een concrete update geven over de oplevering! Hopelijk komt er snel licht aan het einde van de tunnel.

Reageer