Beantwoord

WK Voetbal en Olympische spelen in 4k / UHD

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Zend Odido de WK Voetbal en de Olympische spelen in 4k of UHD via de TV app ?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 3 May 2024, 16:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @bruinsmm, ik kan me goed voorstellen dat je deze evenementen in de beste kwaliteit wil gaan bekijken! Op dit moment is het via de TV App nog niet mogelijk om in 4K of UHD te kijken. Wel is dit via de Mediabox mogelijk! Je kan eenvoudig een Mediabox aanvragen via je Mijn Odido account. Mocht je later de Mediabox niet meer willen gebruiken, kan je deze hier ook eenvoudig weer afmelden en naar ons terugsturen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 

Hi @bruinsmm, ik kan me goed voorstellen dat je deze evenementen in de beste kwaliteit wil gaan bekijken! Op dit moment is het via de TV App nog niet mogelijk om in 4K of UHD te kijken. Wel is dit via de Mediabox mogelijk! Je kan eenvoudig een Mediabox aanvragen via je Mijn Odido account. Mocht je later de Mediabox niet meer willen gebruiken, kan je deze hier ook eenvoudig weer afmelden en naar ons terugsturen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 


Handige toevoeging ;) Odido moet het dan wel gaan uitzenden. Anders heb je nog niets aan de mediabox.

Hi @bruinsmm, ik kan me goed voorstellen dat je deze evenementen in de beste kwaliteit wil gaan bekijken! Op dit moment is het via de TV App nog niet mogelijk om in 4K of UHD te kijken. Wel is dit via de Mediabox mogelijk! Je kan eenvoudig een Mediabox aanvragen via je Mijn Odido account. Mocht je later de Mediabox niet meer willen gebruiken, kan je deze hier ook eenvoudig weer afmelden en naar ons terugsturen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 

Hi @Nora van Odido  Wat is de redenen waarom UHD of 4K nog niet werkt op de Android app. Ik neem aan dat de mediabox ook Android OS draait?

Reputatie 7
Badge +14

De TV uitzendingen via Odido zijn niet in 4K of UHD. Maar de Android ondersteund dat wel als je b.v. een Netflix o.i.d. abonnement en app toevoegd.

Reputatie 7
Badge +1

Door de vaak warrige artikelen die mede op de site van Totaaltv zijn te lezen wie of wat de olympische spelen en/of het EK voetbal in UHD of hoge kwaliteit uitzend, weet je ook vaak niet hoe en wat.

 

Reageer