ze zeggen apparatuur niet terug gestuurd te hebben

  • 11 March 2023
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Er was mijn in november belooft dat ik de nieuwe Amino Aria 7X box kreeg. Dat is ook gebeurt jullie stuurde me er zelfs 5 , waarna ik er gelijk 3 terug stuurde. Ik had netjes de verzend codes bewaard maar jullie bleven volhouden dat ik er 1 niet had terug gestuurd te hebben. 3 maanden ben ik aan het bellen geweest om die ene box waarvan jullie zeiden dat ik die nog had met een boete van €90,-  te over tuigen dat ik die had opgestuurd met de bewijzen erbij. Na die 3 maanden was ik het helemaal zat en ben over gegaan naar KPN. Toen kon alles heel snel opgelost worden en werd de €90,- gecompenseerd. Nu heb ik afgelopen maandag alle apparatuur netjes terug gestuurd in 1 doos en ook nu weer krijg ik te horen dat niet alles terug is en als ik dat niet doe ik €75,- moet betalen. Ik kan iets niet terug sturen als ik het al terug gestuurd heb. Ik dacht er nu helemaal van t-mobile thuis af te zijn maar dat blijkt dus niet te zijn hoelang moet dit dan weer lopen. Ik hoop dat dit spoedig opgelost is want ik begin er een beetje moedeloos van te worden. 

Demi van Odido 1 jaar geleden

@Alida-5 Dat is gek! Ik heb dan ook speciaal voor jou handmatig de retour voor je afgemeld. Alles staat nu dan ook goed in het systeem. Nog een fijne zondag voor nu! 😊

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Alida-5, wat jammer om te horen dat je ons hebt verlaten. Ik ben het helemaal met je eens dat je iets niet opnieuw kan terugsturen als je dat al gedaan hebt. Ik wil dit daarom tot op de bodem voor je uitzoeken! Zou je mij het verzendbewijs van de retourzending willen sturen? Dan pluis ik het helemaal voor je uit.

Ik heb alles 1 doos gedaan. Heb een verzend code van dhl en kreeg er ook 1 bij BCC. Zal ze Alves gegeven. Van dhl kreeg ik 3STML010009552. En de andere voeg ik bij. 

 

Reputatie 5
Badge +4

Dankjewel voor het opsturen van jouw verzendbewijs, @Alida-5. Zodra jouw pakket bij ons aankomt, kan het tot 6 werkdagen duren voor jouw retour helemaal verwerkt is. Ik zie dat jouw pakket is aangekomen op 7 maart, dus ik wil je graag vragen om deze 6 werkdagen af te wachten, de kans is groot dat je binnenkort nog een e-mail ontvangt dat het modem bij ons binnen is. Mocht je na deze 6 werkdagen geen bericht hebben ontvangen, laat het ons dan gelijk weten! 

Ik heb al te horen gekregen dat het binnen is, alleen zeggen ze dat ik niet alles heb op gestuurd. Terwijl ik alles in 1 doos heb gedaan. 

Reputatie 7
Badge +8

@Alida-5 Dat is gek! Ik heb dan ook speciaal voor jou handmatig de retour voor je afgemeld. Alles staat nu dan ook goed in het systeem. Nog een fijne zondag voor nu! 😊

Bedankt voor het afmelden, maar als ik naar mijn t- mobile ga staat er nog steeds dat ik apparatuur thuis heb en moet terug sturen het gaat om de oude boxen wie ik er ook bij heb gedaan. Wat raar is omdat toen ik de nieuwe boxen kreeg ik te horen kreeg dat jullie er niks meer mee doen en ik ze naar een inleverpunt kon brengen. Met een geluk dat ik dat niet gedaan heb en ze ook in de doos erbij heb gedaan.

Reageer