zyxel t 56

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Beste mensen,

 

Ik had hier voor een t50 modem van odido heb sinds vandaag een t56 mogen ontvangen.

bij de t50 modem branden de lampjes van power, connection en data groen op het zwarte glasvezel kastje van nokia.

bij de t56 branden de lampjes op het nokia kastje power en connection groen en bij de data knippert hij heel snel oranje

ik heb wel internet en wifi doet het ook overal maar hoort het lampje ook niet groen te branden bij de data.

Ik hoor graag van jullie of dit goed is.

 

Mvg Erik

 

 

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @Erik2024 

Goed dat je dit nog even bij ons checkt. De lampjes zouden allemaal groen moeten branden. Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw modem uit te lezen. Echter kan ik het abonnement niet vinden op basis van het e-mailadres dat je gebruikt op de Community. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw profiel? Dan kijk ik direct met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom op onze Community! 😀 @Erik2024 

Goed dat je dit nog even bij ons checkt. De lampjes zouden allemaal groen moeten branden. Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw modem uit te lezen. Echter kan ik het abonnement niet vinden op basis van het e-mailadres dat je gebruikt op de Community. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw profiel? Dan kijk ik direct met je mee! 

Beste Teresa,

 

Bedankt voor je mail,

Ik had al een antwoord van peeter keefm gehad.

Mocht het toch anders zijn dan hoor ik dat heel graag.

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Erik2024 Super om te lezen dat je al van een antwoord bent voorzien. Ik heb het gelijk nagevraagd en het klopt! 😀 Echter geldt dit wel alleen voor de 2 Gbit en 8 Gbit verbindingen. 

Reageer