Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 3

Ik kan thuis internet niet koppelen door die fout melding 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het abonnement nu ontkoppeld @GS1905GS. Lukt het nu om de koppeling te maken? 

Reputatie 3

Hoi tommie ja het is gelukt abonnement koppelen. Maar ik kan nog steeds niet inzien me abonnement alleen facturen kan ik inzien

Reputatie 3

Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Reputatie 7
Badge +9

Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Reputatie 3

Nee lukt niet het ligt aan odido zelf na 8gibit upgraden is dit gebeurt 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het testen @GS1905GS! Ik heb het voor je doorgezet naar de specialisten, ook ik kom er niet doorheen. Houd er rekening mee dat dit wat langer kan duren, de verwekingstijd van de specialisten staat op 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit voor jou oplossen. 

Reputatie 3

Is goed tommie bedankt 

Reputatie 1

Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Hallo Tommie van Odido, 

Ik heb deze melding sinds vanavond ook. 

Na aanpassen tv abonnement, upgrade.... zie ik ook hetzelfde als hierboven. 

Alles al geprobeerd, maar melding blijft hetzelfde. 

Reputatie 1

Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Ik heb hetzelfde met tv abonnement upgrade. 

Weet niet wat ik er aan kan doen en of wat ze doen om het weer goed te krijgen. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana

Hi Ishana, 

Ik had het nog niet geprobeerd. 

Maar dacht zal het eens proberen. 

Alleen dit helpt ook niet. 

Ik kom dan dezelfde problemen tegen. 

Alles al geprobeerd via me pc of andere telefoon. 

 

Maar melding blijft hetzelfde na inloggen.. Klik ik op abonnement... Oops!.... 

Dus weet ook niet wat ik verder kan doen. 

Abbonement is nu ook niet aan te passen etc 😅🥳

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 

Reputatie 1

Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 

Hallo Tommie, 

Ik heb het nog eens getest. 

Maar het blijft herzelfde. 

Zodra ik op mijn abonnement druk.. 

 

Ik heb al andere browser geprobeerd... etc.

Maar is gekomen door tv abonnement met espn, viaplay te activeren. 

Normaal hiervoor werkte het prima.

Heb net ook de app geprobeerd, maar hetzelfde…🥳

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Reputatie 1

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hoi @Tommie van Odido,

Ja ik heb van alles geprobeerd. 

Maar de fout blijft er in zitten. 

Zou ik me internet abonnement willen veranderen... Dat zou dan niet kunnen 😅

De pagina komt dan steeds met de foutmelding. 

Ik wacht het rustig af. 

Bedankt Tommie  👍.

Komt ook wel weer goed 🔆

Reputatie 1

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hallo @Tommie van Odido , 

Ik zag gisteren dat alles weer prima werkt.

Geen problemen meer,  top 🔆

Groetjes Ben 😉

 

Reputatie 6
Badge +2

@Reelben Super om te lezen dat alles weer naar behoren werkt! 😀

Reageer