Beantwoord

2 weken geen internet

  • 27 August 2022
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Hierbij willen wij een klacht indienen over de afhandeling van onze storingsmelding.

 

Wij hebben op maandag 15 augustus 2022 melding gemaakt dat wij ineens geen internet en tv meer hebben.

De vriendelijke medewerker aan de telefoon heeft van alles geprobeerd om de storing op te lossen maar na ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten kon hij het probleem niet oplossen.

Hij zou een melding maken voor de ‘technische dienst’ en wij moesten onze email in de gaten houden want we zouden bericht per email ontvangen.

Vervolgens gebeurt er niets, we ontvangen geen enkel bericht.

 

Dus nog maar een keer bellen : de volgende medewerker probeert ook weer van alles om het probleem op te lossen. Maar ook nu wordt het probleem niet verholpen.

We hebben nog steeds geen internet en tv. Deze medewerker verteld ons dat er helemaal geen melding voor de technische dienst is aangemaakt…. dat ging zij alsnog doen.

Dus we moesten maar even afwachten tot we bericht zouden krijgen, dat kon wel 5 dagen duren.

 

Vervolgens krijgen we een nieuwe modem opgestuurd. Ook dit verhelpt het probleem niet. Wij wéér bellen. Wéér een medewerker die z’n best doet maar het probleem blijft onopgelost.

Deze medewerker zou een melding doorzetten zodat er een afspraak met een monteur kan worden gemaakt.

Wij wachten maar weer braaf af maar het zal u niet verbazen : we horen weer niks. Dus dan zit er niets anders op dan zelf maar weer te bellen met jullie ‘klantenservice’.

Deze keer wordt er verteld dat er helemaal geen monteur komt want de technische dienst is ‘er nog steeds mee bezig’. Inmiddels vragen wij ons af waar men dan mee bezig is….

De medewerker leest de notitie voor van de technische dienst : ‘als de klant weer belt vraag dan welke lampjes er branden op het huawei-kastje’.

Dat hadden wij al een keer of 5 doorgegeven maar het feit dat er wordt aangegeven ‘als de klant weer belt…’ doet mijn ergernis en frustratie de pan uit rijzen.

Wat is dat voor passieve houding ?? Jullie wachten dus totdat WIJ zelf weer bellen !! Wat gebeurd er als ik zelf geen contact had opgenomen ?? Niks dus….

 

De medewerker probeert contact te leggen met een collega van de technische dienst om een update te vragen. De technische dienst blijkt op ‘afwezig ‘ te staan dus is niet bereikbaar.

Maar de medewerker belooft ons terug te bellen / mailen met de update.

Moet ik u nog uitleggen dat wij wederom niks van jullie horen ?? Geen enkele reactie…

 

Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder. Zonder internet/ tv. Maar of we wel de factuur willen betalen…. Waarvoor eigenlijk ? Jullie leveren geen diensten!

De TV Anywhere app die we maar moesten installeren werkt ook niet want ons TV klantnummer is ineens onbekend….

 

Het zal duidelijk zijn dat wij totaal niet te spreken zijn hoe jullie met onze melding omgaan.

Het is een schande dat wij nu al 2 weken zitten te wachten, zelf overal achteraan moeten bellen, tegenstrijdige informatie krijgen en dat er toezeggingen worden gedaan die niet worden nagekomen.

 

Wat wij willen:

- aankomende week een monteur om het probleem op te lossen.

- vergoeding van alle dagen dat wij geen gebruik kunnen maken van internet/tv.

icon

Beste antwoord door Boris 31 August 2022, 11:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @RonaldMourik,

Dank voor het delen van je ervaring en gevoel. Ik ga er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk duidelijkheid hebt. Daarvoor wil ik kijken wat er achter de schermen zich heeft afgespeeld. Normaliter kan ik dit doen door het e-mailadres wat bij ons bekend is, maar zie dat deze niet is gekoppeld aan een T-Mobile voor thuis account. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag, zodat ik je kan helpen.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RonaldMourik 

Dit is een openbare community dus iedereen kan je gegevens zien, wil je deze zo snel mogelijk verwijderen?

Stuur deze gegevens in een privebericht door op @Boris te klikken en vervolgens stuur bericht.

Reputatie 7

Hi @RonaldMourik,

Dank voor je gegevens in het privébericht! Ik kan op deze manier direct meekijken wat er al speelt en wat er voor je is gedaan. Momenteel zien we een verstoring op het netwerk, wat ervoor gezorgd dat je de problemen ervaart met de verbinding. Deze verstoring komt voort uit de wijkcentrale, waarop meerdere klanten zijn aangesloten. Wanneer er iets niet goed gaat bij één van deze klanten, kan er zo'n verstoring ontstaan. 

Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, ben ik daarom direct naar onze technische dienst gegaan. Zij hebben het probleem namelijk gemonitord en de verstoring in de gaten te houden. Ik heb hen gevraagd om direct een monteur aan te sturen om dit op te lossen. Ik verwacht hier nog een terugkoppeling van, maar heb goede moed dat dit zo snel mogelijk zal gebeuren.

Voor de periode dat jij geen verbinding hebt gehad, zal uiteraard een vergoeding worden aangemaakt. Dit kan ik pas doen wanneer de verbinding weer helemaal online is. Ik wil je dan ook vragen om ons daarover op de hoogte te houden, zoals wij je op de hoogte zullen houden van de updates. We gaan hier zeker mee aan de slag! 

Reageer