Beantwoord

2595 geen verbinding met internet

  • 24 January 2021
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Heb alle stappen meermaals gevolgd, maar nog steeds geen internetverbinding. Is dit een bekende klacht in de omgeving op dit moment?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 January 2021, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dopesnkrz, welkom op de Community!

Welke lampjes branden er op het modem (het witte Zyxel kastje)? Brandt het wereldbolletje rood of groen, of is die helemaal uit? Ik zie namelijk dat je sinds gisterochtend wel verbinding hebt dus het kan niet aan de apparatuur liggen. Kun je wel connecten met een laptop/PC wanneer je een internetkabel in één van de vier LAN-poorten (gele poorten) achterop het modem aansluit?

Is al gefixd, heb het stopcontact van de tv er ook uit getrokken. Maar omdat er onlangs een storing was in de regio was ik alweer half hysterisch. Maar voortaan eerst alles aan en uit zetten ;)

Reputatie 7
Badge +16

@dopesnkrz Gelukkig is het opgelost! Vaak helpt het inderdaad om zowel het modem als de TV Box te herstarten (zonder internetkabel).

Geen zorgen, ik snap je helemaal: er was inderdaad laatst een verbindingsprobleem in Den Haag - we gaan er voor zorgen dat dit niet vaker gebeurt.

Bedankt voor je bericht en heel veel plezier met jouw abonnement. Mocht ik toch iets voor je kunnen doen, vraag gerust om hulp! 😉

Dit topic zal ik nu sluiten.

Reageer