Beantwoord

4 weken geen diensten knipperend pon lampje

  • 29 December 2021
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Beste,

 

Ik zou overgezet worden van glasvezel. Ik heb mijn abonnement aangepast van 500mb naar 1gb. Nu heb ik na het overzetten geen internet gehad. 

Ondertussen zijn er 3 monteurs geweest. 

 

De eerste bij installatie die vertelde mij dat het aan KPN ligt bij het overzetten het probleem lag

De KPN monteur heeft mij na een week dat het aan Huawei optic box ligt. 

De derde monteur van guideon heeft de optic box getest door te kijken of een andere wel werkt maar die doet het ook niet. 

Alle drie de monteurs zijn zijn vertrokken zonder een oplossing te geven of indicatie over hoe lang het duurt. Ondertussen word ik door de klantenservice ook niet wijzer. 

 

Het probleem is een knipperend pon lampje op de optic box. Nu word ik al een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd. En krijg ik geen duidelijk antwoord van wat er nou precies aan de hand is. Scrollend door deze community zie ik dat dit probleem vaker voorkomt. Als dit een bekend probleem is, hoe kan het dan zo lang duren? Ik zit nu al 4 weken zonder tv en internet en met een mobiele hotspot kom ik ook niet ver. 

 

Ik heb zelf een handicap en zit in een rolstoel. Beetje technisch ben ik wel. Maar dit kan zo niet langer al helemaal met deze lockdown. 

 

Tevens vind ik hoe de optic box geïnstalleerd heeft niet netjes. Door schroeven in de oude te zetten en daar in op te hangen. 

 

Kan iemand mij hier helpen? Zodat ik met werkende diensten het volgende jaar in ga. 

 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Boris 7 January 2022, 13:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een simkaart van T-Mobile? Een moderator kan je dan een echt Unlimited voucher sturen zodat je tijdens de reparatie periode via een wifi hotspot op je telefoon toch internet hebt. Dit kan zo ie zo nog werken dit jaar!

Heb je een simkaart van T-Mobile? Een moderator kan je dan een echt Unlimited voucher sturen zodat je tijdens de reparatie periode via een wifi hotspot op je telefoon toch internet hebt. Dit kan zo ie zo nog werken dit jaar!

 

ik heb een Unlimited voucher gekregen. Helaas woon ik in een betonnen appartementencomplex waar het bereik niet altijd goed is. Teams gaat bijvoorbeeld met haperingen en een spelletje spelen online gaat al helemaal niet. maar het is ieder geval wel iets. maar ik wil het liever zo snel mogelijk gefixed hebben. 

Reputatie 6

Hoi @Sidpuist, wij willen ook niets liever dan dit zo snel mogelijk opgelost hebben! Ik zie dat je tevens contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft vandaag contact met een aantal afdelingen om de onderste steen boven te krijgen. Je wordt vandaag nog teruggebeld met een update!

Vandaag is er weer een monteur van KPN geweest, dezelfde die ook al een keer eerder geweest is.

Hij heeft weer alles getest huis tot verdeelpunt en zegt dat er ligt aanwezig is. Hij denkt dat het aan de T-Mobile switch ligt in het verdeelpunt of daarvoor. hierna heb ik met de klantenservice gebeld zij geven aan dat het serie nummer van de Huawei optic box nog geregistreerd moet worden en dat vandaag of morgen ochtend gebeurd zal zijn.

 

Ik vind het vreemd dat er twee verschillende verhalen te horen krijg. Ik ben er ook echt wel moe van. Ik heb ook het gevoel dat de communicatie tussen klantenservice, backoffice, technische dient en KPN niet goed verloopt. Ik ben benieuwd over hoe lang het nog gaat duren. Als ik nog geen duidelijk antwoord heb ga ik volgende week overstappen op een andere service want dit heeft nu toch echt lang genoeg geduurd.

Reputatie 7

Hi @Sidpuist, heel erg bedankt voor deze terugkoppeling! Ik had echt graag gelezen dat je er een ander gevoel aan had overgehouden, nogmaals excuses hiervoor. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je verschillende verhalen te horen krijgt. Kan je aangeven of de problemen inmiddels zijn verholpen? Ik hoor het heel graag van je, zodat ik verdere actie kan ondernemen als dat nodig is! 💪 

Hi @Sidpuist, heel erg bedankt voor deze terugkoppeling! Ik had echt graag gelezen dat je er een ander gevoel aan had overgehouden, nogmaals excuses hiervoor. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je verschillende verhalen te horen krijgt. Kan je aangeven of de problemen inmiddels zijn verholpen? Ik hoor het heel graag van je, zodat ik verdere actie kan ondernemen als dat nodig is! 💪 

Dag Lisa,

 

Het probleem is nog steeds niet verholpen. Ook is mij nu tweemaal beloofd dat ik gebeld zou worden door de backoffice over de aard van het probleem maar dat is ook nog steeds niet gebeurd. Ik ben benieuwd wat je voor me kan doen want ik begin er een hard hoofd in te krijgen of er nog wel iets gaat gebeuren. Want ik heb nog steeds twee verschillende verhalen van KPN en T-mobile. ook kan de klantenservice mij nooit vertellen wat nou echt het probleem is.

Ik ben er zat van!!

Reputatie 7

Hi @Sidpuist ,

Dank je wel voor je bericht en het delen van je gevoel. Ik heb direct de zaak bij onze technische dienst geëscaleerd en gevraagd om dit met de hoogste prioriteit op te pakken zodat we je weer zo snel mogelijk van een verbinding kunnen voorzien. Ik zie dat mijn collega aan de telefoon je inmiddels heeft kunnen voorzien van een nieuwe voucher. Weet dat we er alles aan gaan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen! 

Reputatie 7

Hoi @Sidpuist ,

Een update vanaf onze kant; ik krijg net te horen van onze technische dienst dat de verstoring is opgelost. Ik zie ook dat onze verbinding netjes binnen komt op het modem. Klopt dit volledig met jouw waarnemingen? We horen het graag van je! 

Dag,

 

Het is gisteren eindelijk verholpen. Ik heb een hele goede jongen gesproken die ook contact heeft met de backoffice dus die kon gelijk alles doorzetten. Damoon Foroutanian  heeft echt goed geholpen. Eindelijk een competent iemand. ik neem vandaag of morgen even contact op over.

terugkijken had dit eerder opgelost kunnen worden als informatie sneller wordt doorgezet naar de juiste persoon. hopelijk gebeurt dit niet weer.

 

mvg Sidney