Beantwoord

5-2-2024 Geen internet Nootdorp

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, ik heb GEEN TV, GEEN internet en GEEN TV. Graag Help!

Adres, XXXX, XXXX

 

HELP! HELP! HELP!

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door ABC12345 6 February 2024, 21:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ABC12345, ik help je graag om snel weer zorgeloos te internetten, goed dat je hier melding van maakt! Ik ben meteen in je verbinding gedoken en ik zie dat je de afgelopen vier uur constant online bent geweest. Werkt het sindsdien weer perfect of valt het internet af en toe weg? Mocht het internet weer wegvallen, dan wil ik je graag aanraden om het modem niet van het stroom af te halen zodat we beter zien waar de wegval door veroorzaakt wordt. Mocht de wegval te lang duren dan zou ik wel het modem kort van het stroom afhalen als dat je helpt om weer internet te krijgen.

Ik ben benieuwd, ik kijk graag met je mee!

Reputatie 2

Hoi @ABC12345, ik help je graag om snel weer zorgeloos te internetten, goed dat je hier melding van maakt! Ik ben meteen in je verbinding gedoken en ik zie dat je de afgelopen vier uur constant online bent geweest. Werkt het sindsdien weer perfect of valt het internet af en toe weg? Mocht het internet weer wegvallen, dan wil ik je graag aanraden om het modem niet van het stroom af te halen zodat we beter zien waar de wegval door veroorzaakt wordt. Mocht de wegval te lang duren dan zou ik wel het modem kort van het stroom afhalen als dat je helpt om weer internet te krijgen.

Ik ben benieuwd, ik kijk graag met je mee!

 

Dankjewel!

Ja, klopt. Een nieuwe modem is geïnstalleerd en heb ik geen storing. Blijkbaar oude modem was de reden van storing.

DANK!

Reputatie 2

Ja, werkt perfect en geen wegvallen sinds gisteren.

Gisteren uw collega klantenservice op afstand kon zien, en kon niets betekenen. Toen monteur kwam en een nieuwe modem heeft geïnstalleerd, dan geen storing en wegvallen. Dus, het ging om modem???

Dank!

Reageer