9-3-2023 Geen internet glasvezel na een week abonnement

  • 9 March 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hoi T-Mobile,

 

Sinds 3 februari woon ik op een nieuw adres, waar ik op 25 januari een T-Mobile thuis glasvezel abonnement voor heb afgesloten. Dit is toen op 23 februari geïnstalleerd, waardoor we dus 3 weken zonder internet en TV zaten. Sinds de installatie werkte alles prima, maar sinds vandaag (9 maart) werkt het internet opeens niet meer. Het lampje voor internet (wereldbolletje) op de router is rood en op het glasvezel kastje knippert het lampje LOS rood. Het POWER en LAN lampje zijn wel groen op dit kastje. 

 

Na een aantal keer de stekker eruit en erin te hebben gedaan en gebeld te hebben met jullie klantenservice, werd mij verteld dat het om een glasvezelbreuk gaat. Hier zou een monteur langs moeten komen die of in huis iets moet doen, of ergens in de wijk. Hierbij kwam ook de vervelende mededeling dat dit 5 werkdagen zou duren. 

 

Ik heb verder niks van bevestiging gekregen. Geen mail met een ticketnummer, geen mail over wanneer er eventueel een monteur zou komen of wanneer ik een update zou krijgen, niks. Ik zag bij een ander bericht op dit forum hetzelfde probleem, wat al een maand duurt. 

 

Kortom, we hebben hier een goede 2 weken kunnen genieten van het internet waar wij 3 weken op hebben gewacht, en ik vrees dat het nu weer heel lang kan gaan duren. Zouden jullie mij alsjeblieft (iets sneller) kunnen helpen?

 

Alvast bedankt.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @nielsoppelaar, welkom op onze Community! Ik vind dit zelf ook wonderbaarlijk. In mijn systeem staat het gelogd als informatief gesprek, dit is niet helemaal goed gegaan. Ik ga dit navragen bij de collega waar je gister mee gesproken hebt. Gelukkig is het vandaag wel goed ingevoerd en doorgezet. Het ticket staat open, als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen! Als je in de tussentijd met vragen zit, stel ze gerust.

Bekijk origineel

2 reacties

Na hier geen reactie te hebben mogen ontvangen, ben ik nog maar is gaan bellen met de klantenservice. 

Na mijn belletje gister is niks doorgezet, geen monteur afspraak gemaakt en geen ticket aangemaakt. Dat heeft degene waarmee ik nu heb gebeld wel gedaan. Hij zei dat er 6 kastjes(?) waren die hetzelfde probleem hadden in de wijk. In mijn ogen moet het dan alleen maar sneller opgelost worden, aangezien er dan meer mensen last van blijken te hebben. 

Volgens de klantenservice zou het vandaag of morgen opgelost kunnen zijn, afhankelijk van de situatie.

 

Ik verbaas me er vooral over dat er gister niks is gebeurd met mijn belletje, niet heel klantvriendelijk denk ik zo..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nielsoppelaar, welkom op onze Community! Ik vind dit zelf ook wonderbaarlijk. In mijn systeem staat het gelogd als informatief gesprek, dit is niet helemaal goed gegaan. Ik ga dit navragen bij de collega waar je gister mee gesproken hebt. Gelukkig is het vandaag wel goed ingevoerd en doorgezet. Het ticket staat open, als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen! Als je in de tussentijd met vragen zit, stel ze gerust.

Reageer