Aansluiting glasvezel repareren

  • 4 January 2023
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Wij zitten al vanaf 12 december 2022 zonder internet en tv.Monteur van Guideon is eindelijk op 24 december langsgekomen,maar die heeft niets kunnen uitvoeren behalve een werkbriefje maken en zeggen dat KPN onze aansluiting gaat repareren en dat we een nieuwe modem krijgen van T-Mobile.Maar wanneer wist hij ook niet...

Tot op heden niets gehoord van wie dan ook.Heb Guideon gemaild en die zeggen dat we T-Mobile moeten hebben zodat zij dan de KPN weer kunnen zeggen dat ik nu al bijna een maand zonder enig contact met de buitenwereld leef...Belachelijk dit gedoe!

Ook al 10 keer gebeld en dan voor een eeuw in de wacht staan en dan word er opgehangen ook nog omdat de wachtrij ietsje (!) langer dan normaal is...Gewoon TE erg allemaal dit!

 

N.Vos te Almere

 

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @n.vos1969, goed dat je hier een topic voor hebt geschreven en sorry dat het nog niet is opgelost, ik schrik hiervan!

Daarom ben ik ook meteen voor je op zoek gegaan naar een permanente oplossing zodat dit snel rechtgezet kan worden. De netwerkbeheerder KPN NetwerkNL zou je een SMS hebben verstuurd waarmee je een afspraak in kunt plannen, alleen geven ze aan dat ze nog geen reactie hebben gehad op hun SMS. Zij hebben je geprobeerd te bereiken op je mobiele nummer dat eindigt op 153, ik neem aan dat dit nummer klopt?

Ik ben benieuwd, het liefst zie ik dat je heel snel contact met ze weet te leggen!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @n.vos1969, goed dat je hier een topic voor hebt geschreven en sorry dat het nog niet is opgelost, ik schrik hiervan!

Daarom ben ik ook meteen voor je op zoek gegaan naar een permanente oplossing zodat dit snel rechtgezet kan worden. De netwerkbeheerder KPN NetwerkNL zou je een SMS hebben verstuurd waarmee je een afspraak in kunt plannen, alleen geven ze aan dat ze nog geen reactie hebben gehad op hun SMS. Zij hebben je geprobeerd te bereiken op je mobiele nummer dat eindigt op 153, ik neem aan dat dit nummer klopt?

Ik ben benieuwd, het liefst zie ik dat je heel snel contact met ze weet te leggen!

Ik heb geen SMS ontvangen dus wat nu?

mailen mag ook XXXX

Liefst gisteren nog...dank je

 

Moderator edit - e-mailadres verwijderd: plaats geen persoonlijke info in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @n.vos1969, heb je het 06-nummer gecheckt? Cal heeft de laatste drie cijfers met je gedeeld. Dit nummer komt namelijk niet overeen met het standaard contact nummer wat je hebt doorgegeven, vandaar dat ik het check. Kan je het nummer wat eindigt op 153 nog eens checken, hierop hebben zij je de SMS gestuurd. Of ben je anders bereikbaar op het nummer wat eindigt met 684? Ik hoor het graag!

Ik zou gisteren een telefoontje van KPN krijgen op mijn  XXXX, maar die hebben mij dus weeer niet gebeld.

Nu word ik hier wel een beetje geïrriteerd van allemaal!

Het is vandaag nu dus precies een maand geleden dat wij zonder internet kwamen te zitten en het is nog steeds niet opgelost!

Zou best een aardige geste zijn als we de rekening van afgelopen maand niet hoeven te betalen!

Kreeg net dus alweer een nieuwe rekening van €110,- maar als we niets aan tv en internet gekregen hebben dan lijkt het me wel normaal als er iets aan een maand gratis krijgen?

 

Moderator edit - 06-nummer verwijderd: plaats geen persoonlijke info in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @n.vos1969, wanneer jij geen verbinding hebt wegens een verstoring aan onze kant, dan heb je bij een probleem dat langer dan 12 uur aanhoudt, altijd recht op een compensatie. Die compensatie kan echter pas aangemaakt worden op het moment dat het probleem hersteld is en er een einddatum bekend is. Zonder einddatum hebben we nog geen inzage in hoeveel er vergoed dient te worden. Zodra het verbindingsprobleem dan eindelijk opgelost is, zullen wij de gemiste periode zeer zeker gaan vergoeden.

Houd ons in dit topic alsjeblieft op de hoogte, dan maak ik de vergoeding graag voor je in orde straks.

Okee,top!

Maar kunnen jullie niet even achter dat gespuis van KPN aan gaan?Zodat ik OOIT nog een telefoontje of mailtje van ze krijgen ga en dat ik weer een aansluiting kan verwachten van ze?

Reputatie 7

Hi @n.vos1969, terechte vraag van je! Ik wil zeker weten dat de afspraak zo snel mogelijk plaatsvindt, dus ik heb gelijk een kijkje genomen achter de schermen en ik zie het volgende. De netwerkbeheerder geeft aan dat je niet bereikbaar bent voor het maken van een afspraak. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van het 06-nummer waarop ze jou kunnen bereiken? Ze geven aan gebeld te hebben en een sms te hebben gestuurd. Klopt het dat je dit niet hebt ontvangen? Ik hoor het graag, zodat ik met de technische dienst kan checken of het nummer wel juist is doorgegeven aan de netwerkbeheerder. 

Reputatie 7

Hi @n.vos1969, super dat je zo snel een privébericht kon sturen! Zojuist heb ik daar geantwoord en voor de volledigheid deel ik het ook hier. Ik zie dat beide nummers niet overeenkomen met het nummer dat in het systeem staat. Ik heb dan ook beide nummers die je hebt doorgegeven, doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst en gevraagd of ze beide nummers kunnen doorzetten, zodat de netwerkbeheerder zo snel mogelijk contact op kan nemen.

Reageer