Beantwoord

aansluitings problemen internet

  • 24 August 2022
  • 19 reacties
  • 245 Bekeken

Onlangs internet bij mijn schoonouders aan willen sluiten, helaas niet mogelijk, alle kabels zijn daar weggewerkt in de muur en de aansluiting die er is die is via een heel ander systeem.

Dit is het systeem, hierdoor kan ik geen isra aansluiting maken, er is geen andere kabel die het huis binnen komt. Hoe los ik dit op? 

icon

Beste antwoord door soepkip67 26 August 2022, 11:30

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nikita11234 

Hebben je schoonouders een DSL abonnement via T-Mobile?

Kan je niks van onderstaande vinden in de woonkamer, meterkast of ergens anders?

 

Onlangs het hele huis overhoop gegooid en meubels verplaatst en ergens midden in het huis zat de aansluiting die we moesten hebben gevonden, niet aan de straatkant niet in de meterkast en dus ook niet onder een vensterbank. 

Reputatie 7
Badge +15

@Nikita11234 

Welke aansluiting heb je gevonden? En is het nu opgelost of nog niet (werkend internet)?

De 2de is gevonden, we moeten nog verder even aansluiten, maar dit zie ik als geen groot probleem. De aansluiting vinden was wel een probleem.

Mijn schoonouders hebben alles omgezet van Ziggo naar T-Mobile en hebben al het kastje in huis en een bericht gehad dat het aangesloten kon worden.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Ja, dat is hem. Er zit een verloopstekker in de doos om de bovenste aansluiting te gebruiken.

Deze heb ik gevonden, daarom is het geen probleem.

Reputatie 7

Hoi @Nikita11234,

Goed dat je bij ons aan de bel hebt getrokken! Fijn om te zien dat de juiste aansluiting is gevonden. Is het gelukt om het modem helemaal online te krijgen? We zijn erg benieuwd of je al kan genieten van de verbinding. 

Het internet doet het, alleen we konden de code voor het aansluiten van de tv nergens vinden, die stond nog niet in de myt-mobile gegevens onder de instellingen

Reputatie 7

Hi @Nikita11234, super dat jouw schoonouders online zijn! 💪 Ik wil deze code graag voor jouw schoonouders checken achter de schermen, zodat ze ook van hun tv kunnen genieten. Kunnen zij hier op de Community een berichtje sturen met dit verzoek? Omdat jij niet de contractant bent, mag ik deze gegevens jammer genoeg niet met jou delen. 

Hallo, we zijn de schoonouders van Nikita, en wiilen vragen of jullie de tv code wiilen sturen! 
groetjes Marise

Reputatie 7

Hi @Marise1,

Dank voor jullie bericht! Om ervoor te zorgen dat we het echt zeker weten, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer welke gebonden zijn aan het abonnement. Op die manier is de verificatie compleet. Ik hoor het graag!

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Marise1  KLIK op @Boris  zijn naam daar kan je een privé bericht sturen.

Zet nooit je gegevens openbaar in een openbaar Community.

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Marise1 ,

 

Wil je, je adres gegevens verwijderen? Dit is een openbare community en er lezen soms ook mensen met minder goede bedoelingen mee.

Dit verwijderen kan binnen 1 uur na het plaatsen. Log in op de community en ga naar  je laatste bericht, klik op de drie puntjes rechts onderin je bericht , daarna op bewerken haal je gegevens weg en klik daarna op opslaan

Hallo @Marise1 ,

 

Wil je, je adres gegevens verwijderen? Dit is een openbare community en er lezen soms ook mensen met minder goede bedoelingen mee.

Dit verwijderen kan binnen 1 uur na het plaatsen. Log in op de community en ga naar  je laatste bericht, klik op de drie puntjes rechts onderin je bericht , daarna op bewerken haal je gegevens weg en klik daarna op opslaan

Hoi soepkip, ik doe dit voor mijn schoonmoeder, heb het net gedaan, moest alleen even switchen tussen accounts.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Marise1 ,

 

Wil je, je adres gegevens verwijderen? Dit is een openbare community en er lezen soms ook mensen met minder goede bedoelingen mee.

Dit verwijderen kan binnen 1 uur na het plaatsen. Log in op de community en ga naar  je laatste bericht, klik op de drie puntjes rechts onderin je bericht , daarna op bewerken haal je gegevens weg en klik daarna op opslaan

Hoi soepkip, ik doe dit voor mijn schoonmoeder, heb het net gedaan

Fijn dat je dit zo snel gedaan hebt.

Is het inmiddels gelukt om een privé bericht te sturen zoals @CrisTien heeft uitgelegd?

Hallo @Marise1 ,

 

Wil je, je adres gegevens verwijderen? Dit is een openbare community en er lezen soms ook mensen met minder goede bedoelingen mee.

Dit verwijderen kan binnen 1 uur na het plaatsen. Log in op de community en ga naar  je laatste bericht, klik op de drie puntjes rechts onderin je bericht , daarna op bewerken haal je gegevens weg en klik daarna op opslaan

Hoi soepkip, ik doe dit voor mijn schoonmoeder, heb het net gedaan

Fijn dat je dit zo snel gedaan hebt.

Is het inmiddels gelukt om een privé bericht te sturen zoals @CrisTien heeft uitgelegd?

Ja dat was al gelukt voor dat deze berichten verschenen, mijn schoonmoeder is niet heel erg technisch ingesteld dus doe dit soort dingen voor haar, ze steld normaal alleen de berichten zelf op

Reageer