Beantwoord

Abonnement (snelheid) aanpassen en Mijn Odido koppelen lukt niet

  • 10 March 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Beste Odido,


Ik heb helaas nog steeds geen mogelijkheid om zelf dingen te kunnen regelen omdat ik nog steeds geen mogelijkheid heb om mijn thuis abonnement te koppelen aan mijn Odido account.

Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding van:
 "Te veel records gevonden voor de verstrekte details"

( Zie ook mijn vorige post 7 maanden terug voor meer details...: 
https://community.odido.nl/algemeen-490/thuis-abonnement-koppelen-lukt-nog-steeds-niet-te-veel-records-gevonden-voor-de-verstrekte-details-353991 )


Ik zou dit alsnog erg graag willen oplossen, maar belangrijker dan dat is dat ik graag mijn abonnement zou willen aanpassen (wat ik dus, vanwege deze problemen, niet zelf kan doen).

Ik heb een abonnement waarbij het de eerste 8 maanden een vast bedrag kost voor alle internetsnelheden. Omdat deze periode bijna afloopt, zou ik graag mijn abonnement snelheid naar beneden willen aanpassen zodat ik niet meer ga betalen straks.


Kunnen jullie helpen hierbij?

Alvast erg bedankt, en met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 11 March 2024, 15:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @UniekeGebruikersnaamM, goed dat je hier nog een topic over gestart bent.

Dit is op te lossen door een tijdelijk ander rekeningnummer toe te voegen aan je abonnement. Daarna kun je de koppeling maken en het rekeningnummer weer terug veranderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan pas ik het meteen voor je aan!

Reageer