Beantwoord

abonnement TV en internet

  • 11 February 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Nu Odido een prijsverhoging heeft doorgevoerd zie ik dat kpn gemiddeld 9 euro pm goedkoper is voor hetzelfde tv-internet abonnement met wel meer zenders. Tevens bij een jaarabonnement krijg je een flinke korting. Dit is  is natuurlijk interessant voor een overstap of heeft Odido ook een interessante aanbieding?

tevens wat ik raar vind en had ik de klantenservice al over gebeld is dat als ik mijn tablet abonnement tijdelijk (3 maanden) wil verhogen naar unlimited dat dit 40 euro pm gaat kosten maar een nieuw abonnement 20 of 27 euro. Dat is geen klantenbinding.

 

icon

Beste antwoord door eric 11 February 2024, 12:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Odido heeft ook interessante aanbiedingen,  maar net als bij KPN en Ziggo zijn die alleen voor nieuwe klanten.

Voor wat je dataonly sim betreft,  onderliggend aan een tablet abonnement vind je een dataonly sim. Die zijn, ook in de oude situatie nooit 40 euro. Dus waarschijnlijk betaal je ook nog een deel afbetaling van de tablet.  Mocht je door de looptijd heen zijn dan kun je een verlenging doen naar de nieuwe Odido dataonly sim abonnementen. Dan kost unlimited start 25 euro en met meer snelheid en EU erin 35 euro. Maar omdat jij ook vast internet hebt krijg bij de start 5 euro en de hoge snelheid zelfs 7.50 korting.

Reageer