Beantwoord

afronden installatie glasvezel

  • 10 November 2023
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Ik wacht al 4 maanden op de afronding van mijn Glasvezel aansluiting. Dinsdag maar weer eens gebelt, voor de zoveelste keer. Zou binnen 2 a 3 dagen een nieuwe afspraak krijgen maar opnieuw niets gehoord. Laatste werkbon dateerd alweer van 8 augustus 23, zie afbeelding. Daar is dus nog steeds niets mee gebeurd. Is het teveel gevraagd om afspraken gewoon na te komen?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 November 2023, 15:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @PeterenReneNas, ik heb het meteen nagekeken! Met jouw e-mailadres vind ik alleen een actief abonnement voor Internet + TV. Hierbij is alles al succesvol geïnstalleerd. Heb je misschien nog een ander abonnement? Als dit het geval is, kun je voor mij je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Installatie is niet succesvol afgerond. De kabel tegen de gevel moet in een pijp geplaatst worden en de kabel onder de grond is te kort waardoor deze gaat afbreken als ik mijn tegels terug leg. Deze gebreken zijn door de installateur zelf geconstateerd. In overleg met de opzichter is er afgespoken dat dat zsm later afgerond zou worden. We zijn nu bijna een half jaar en talloze telefoontjes en mails verder. Ik ben het spuugzat aan het worden.

Jeffrey Elbers liet daags na het telefoontje met T-Mobile weten de zaak even te regelen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @PeterenReneNas, zo aan het lijntje gehouden worden, is niet netjes en compleet onnodig ook. Het spijt me dat er geen duidelijkheid komt. Ik heb onze collega's gemaild en met klem verzocht hier komende week eindelijk actie op te ondernemen. 

Dat is mooi, maar inmiddels nog steeds niets gehoord. We zijn inmiddels alweer een maand verder .......

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PeterenReneNas, ik heb nogmaals Fiber verzocht om dit door te zetten. Hopelijk wordt het nu goed opgepakt!

Reageer