Beantwoord

Al 2 weken klant, maar nog geen werkende internetverbinding en duurt nog aantal weken.....

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 998 Bekeken

Sinds 25 juni heb ik een glasvezelaansluiting van T-mobile. Ik heb daar tot nu toe welgeteld 4 volle dagen gebruik van kunnen maken. In eerste instantie deed het internet het niet omdat Volker Wessels iets niet goed had aangesloten in de centrale. Na een aantal dagen werkte het signaal voor 4 dagen waarna het internet het weer niet deed. Nu werd ik door de klantenservice in eerste instantie verwezen naar Gideon die mij pas 2 weken later zou kunnen helpen. Toch maar even teruggebeld met T-mobile een aantal dagen later om te kijken of dit niet iets sneller zou kunnen. Ik zou op een spoedlijst worden gezet en snel teruggebeld worden + een voucher krijgen voor 4G. Vouchercode werkte, dus dat was prettig omdat we iig wat internet hadden zo. Na een dag of 10 maar weer teruggebeld met de klantenservice omdat er van spoed weinig sprake meer was. Toe werd mij gezegd dat ik niet naar Gideon verwezen had moeten worden omdat Volker Wessels iets niet goed had aangesloten in de centrale (wat ze toch al opgelost hadden?). Er werd mij ook verteld dat ik opnieuw 2 weken zou moeten wachten voordat dit hersteld zou kunnen worden. Ik zou wel weer een voucher code krijgen. Die heb ik gehad, maar werkte niet. Een dag later bel ik terug en er werd me verteld dat de code inderdaad niet werkt omdat er een storing is en men weet niet hoelang dat duurt. Daarbij was het goed dat ik terugbelde omdat de ticket die was aangemaakt om Volker Wessels aan te sturen weer teruggestuurd was omdat ze niet benodigde gegevens hadden….Had ik dus niet gebeld dan had het dus nog langer geduurd….

Nu zit ik dus naar alle waarschijnlijkheid tot eind juli/begin augustus zonder vast internet en heb ik nu ook geen mobiel internet. Nu veel mensen, zo ook ik, veel thuiswerken en ook moeten videobellen, is dit uitermate vervelend. Dat je daarbij ook 6x moet bellen met de klantenservice die je verschillende berichten geeft is ook niet echt handig. Kan mijn probleem niet wat sneller worden verholpen? Dit kan toch niet de bedoeling zijn zo? 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 16 July 2020, 10:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@rogier.groot ,

 

Allereerst, welkom op de Community. Dit forum is gebaseerd op het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers van T-Mobile) mee. Als zij zien dat het nodig is reageren zij meestal binnen 24 uur soms bij grote drukte kan het zijn na 48 uur. Meestal als zij reageren wordt er veel duidelijk en is de oplossing meestal dichtbij.:wink:

Dus voor nu,heb nog even geduld totdat er een moderator reageert.:blush:

Reputatie 7

Hey @rogier.groot,

Bedankt voor je heldere opsomming! Dit probleem houdt in mijn ogen te lang aan, ik heb zojuist een escalatie ingediend bij onze techneuten om dit probleem met prioriteit op te pakken en op te lossen! Zij gaan de nodige partijen aansturen en zodra er meer bekend is dan brengen we je daar per e-mail van op de hoogte. 

Wat betreft de vouchers, klopt het dat we een storing hadden bij de activatie. Gelukkig is het weer mogelijk om vouchers te activeren. Ik ga je zo via een privébericht van een nieuwe voucher voorzien waarmee je in ieder geval van een tijdelijke noodoplossing bent voorzien. 

Bedankt voor je geduld, we gaan dit hoe dan ook voor je oplossen!

Beste Piotr,

Dank voor je reactie en fijn dat je het op wil pakken voor me. Dank ook voor de voucher. 

Met vriendelijke groet,

Rogier

Beste Piotr,

 

Ik wilde je hierbij nog even bedanken voor het snelle oppakken van mijn probleem. Het internet werkt weer! Super!

Groet, Rogier

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rogier.groot, superfijn dat Piotr het zo snel heeft opgepakt en dat hiermee je verbinding weer goed werkt! 😁👍

Mocht je in de toekomst hulp kunnen gebruiken, laat het ons dan weer weten. De Community denkt graag mee om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Geniet van jouw abonnement en een prachtige dag toegewenst! 🌞

Reageer