Beantwoord

Al anderhalve dag geen glasvezel

  • 21 March 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Reputatie 1

Er is al anderhalve dag een storing in Utrecht. Is er ondertussen al een verwachte oplostijd? Van updates dat er een onderzoek loopt of dat er een engineer tweeënhalf uur geleden is begonnen krijg ik niet veel vertrouwen. Kom op, het moet toch wel mogelijk zijn om meer te updaten dan vijf berichtjes in 36 uur!?

 

Zonder abonnement bij Ben lijkt er ook niks te regelen. Wat een slechte service dit.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 March 2024, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Emile42, sorry voor het ongemak! Weet dat wij het storingstopic echt zo goed mogelijk up to date houden, maar wij werken met de updates die we krijgen vanuit de technische dienst. Er is een kabelbreuk ontdekt in de fiber. De netwerkbeheerder zal deze zo snel mogelijk herstellen. Ik heb voor nu nog geen verwachting maar hebben we deze wel dan deel ik het meteen in het topic. 

Normaal gesproken zetten we inderdaad gratis Unlimited Data op je mobiele telefoon als je een abonnement bij ons of Ben hebt. Zonder abonnement bij ons kan ik dit niet regelen. Je mag van mij wel een simkaart halen in de supermarkt of Odido shop. Als je mij de bon stuurt, vergoed ik de kosten. Je kunt op deze simkaart wel de Unlimited Data activeren. Alleen als je wilt natuurlijk!

Reageer