Al een maand geen internet

  • 19 December 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Ik heb sinds de installatie op 16-11 geen internet thuis. Na meermaals bellen en 4! monteur bezoeken nog steeds geen internet thuis. Wel krijg ik weer de KPN monteur langs deze week...

Raar want er was geconcludeerd dat de ONT stuk is op 30-11 door KPN monteur. Toen moest de Guidion monteur weer komen. Op 08-12 ook door de Guidion monteur bevestigd maar die had niet de juiste versie ONT bij. Hij maakte die dag ook een melding dat ONT stuk is. 13-12 gebeld met klantenservice die aangaf dat de ONT vervanging was goedgekeurd en ik op de verzending moest wachten. 19-12 nog steeds geen bericht ontvangen van een bestelling en met de feestdagen aanstaande ook weinig hoop meer op een oplossing voor dit jaar…

Als ik een nieuw abonnement had afgenomen had ik sneller vervangend apparaten en internet gehad…

m.v.g.

Bartu Hezer

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Bar2, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het lijkt inderdaad ergens niet helemaal goed te gaan, waar dit is durf ik niet te zeggen. Dit is ook niet op te maken uit alle tickets. Goed om te horen dat KPN NetwerkNL deze week alweer langs kan komen. Hopelijk kan de monteur het nu eindelijk voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt.

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bar2, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het lijkt inderdaad ergens niet helemaal goed te gaan, waar dit is durf ik niet te zeggen. Dit is ook niet op te maken uit alle tickets. Goed om te horen dat KPN NetwerkNL deze week alweer langs kan komen. Hopelijk kan de monteur het nu eindelijk voor je oplossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt.

 

 

Reageer