Beantwoord

Al een week geen internet, slechte communicatie tussen tmobile en kpn

  • 10 November 2020
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Goedemiddag! 

Vorige week dinsdag (3-11) had ik spontaan van de ene op de andere dag geen internet verbinding meer. Ik ben direct gaan bellen met de klantenservice en we hebben meerdere stappen doorlopen waar het probleem kon liggen. Uiteindelijk kwam de medewerker tot de conclusie dat het probleem niet in mijn huis zit, maar daarbuiten, wat er dus op neer komt dat KPN langs moet komen. KPN zou dan ook contact met mij opnemen. Dit is niet gebeurd. Tot ik zaterdag (7-11) laat in de middag thuis kwam en er opeens een briefje van KPN in de brievenbus lag dat ze langs waren geweest en dat er niemand thuis was. Logisch, aangezien ik niet wist dat ze überhaupt kwamen. Er stond op het briefje dat ik contact op moest nemen met mijn eigen telecomaanbieder. Weer met jullie gebeld, er werd een melding van gemaakt. 

Niks meer gehoord tot ik maandag middag opeens een mail van jullie kreeg dat jullie mij geprobeerd te bellen hadden en of ik terug wou bellen. Ik ben nooit gebeld door jullie, maar prima, terug gebeld. Door de eerste medewerker werd ik 20 minuten in de wacht gezet, waarna de verbinding verbroken werd. De volgende vertelde mij dat ik KPN maar moest bellen. KPN gebeld, zij vertelde mij dat ik jullie weer moest bellen. Kastje naar de muur dus. Dit was gisteravond, ik was niet meer in de gelegenheid om jullie te bellen. Nu ben ik vanmorgen dus opeens door KPN gebeld voor het maken van een afspraak, om 8,30. Ik zit niet de gehele dag op mij telefoon dus heb deze oproep dan ook gemist. Er werd in de voicemail gezegd dat ik een sms zou krijgen met een link om een afspraak te maken, ik heb nooit een sms ontvangen. En anders moest ik WEER contact opnemen met mijn telecomaanbieder.

Ik probeer nu dan ook jullie klantenservice te bellen maar er is mer dan een half uur wachttijd. Daarom probeer ik het via deze weg. De kosten lopen onderhand voor mij enorm hoog op en in combinatie met het feit dat je de deur eigenlijk niet uit kan, is dit ontzettend vermoeiend. 
Wat nu?

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 November 2020, 12:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cvda98, welkom op de Community!

Sorry dat je nog geen duidelijkheid hebt gekregen van ons, ik zal je de lange uitleg besparen want het moet nu gewoon opgelost worden. Je kunt bellen met het telefoonnummer dat ik nu in een privébericht naar je toestuur. Dat is het directe nummer van KPN en is bedoeld om te achterhalen wat de status is van jouw specifieke situatie en om een afspraak mee in te plannen. Normaliter wordt dit telefoonnummer ook meegegeven in de SMS die volgt op een gemiste oproep, maar op de één of andere manier heb je telkens het standaard nummer gekregen. 

Laat me weten of nu eindelijk lukt, zo niet, dan spring ik in de bres voor je en probeer ik alles uit de kast te halen om het alsnog te regelen. Gelukkig heeft mijn collega je gisteren voorzien van een Unlimited Internet voucher, dat verlicht de lasten in ieder geval. Je hoeft bij het gebruik van die voucher niet telkens je MB's aan te vullen, dat scheelt ook een hoop. Indien ik in de tussentijd iets anders voor je kan doen, laat het me dan alsjeblieft weten. Succes en ik hoor graag hoe het verlopen is! 

Reageer