Beantwoord

Al twee weken geen internet

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Wij hebben inmiddels al 2 weken geen internet thuis. We hebben al zo'n 7 keer contact gehad met jullie en telkens te horen gekregen dat er zo snel mogelijk contact met ons wordt opgenomen door iemand die het gaat oplossen. En telkens gebeurt er letterlijk niets en nemen we zelf maar weer contact op. Ik zie momenteel geen enkele reden meer waarom ik zou geloven dat ons internet het binnenkort weer een keer gaat doen, en ben het vertrouwen compleet verloren. 2 weken niet thuis kunnen werken in deze periode, zonder enkel vooruitzicht wanneer jullie dit oplossen gaat echt té ver.

Hoe zorg ik dat t-mobile ons probleem een keer écht gaat aanpakken in plaats van loze beloftes doet?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2021, 15:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EvieHoeijmakers 

West is het probleem precies en heb je glasvezel of DSL?

Indien je glasvezel hebt branden alle 6 de lampjes op de mediaconverter en indien je DSL hebt is je modem aangesloten op het ISRA met de meegeleverde DSL kabel? En hoe ziet jouw ISRA punt eruit?

We hebben glasvezel. De lampjes branden niet allemaal, dus daar gaat het fout. 

Reputatie 7
Badge +15

@EvieHoeijmakers 

Zou je daar eens een foto van willen maken? En welke switches staan momenteel aan? Ze zitten misschien onder een sticker.

yes! 3&4 staan aan en het lampje bij FO uit.

 

Reputatie 7
Badge +15

@EvieHoeijmakers 

Zou je eens het volgende willen proberen ;

Mediaconverter van het stroom halen.

Internetkabel verwijderen.

Switch 3 & 4 op off zetten en 1 & 6 op on zetten.

Zet de stroom er weer op en plug de internetkabel er na ongeveer 20 seconden weer in.

Mocht het niet helpen dan kan je ze weer terug zetten.

Ik heb dat al een keer geprobeerd begin deze week, en dat werkte helaas niet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EvieHoeijmakers, gelukkig heeft Waqqas je al goed op weg geholpen. Jammer genoeg werkt de voor de hand liggende oplossing nog niet, daarom ga ik het op een andere manier aanpakken. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik die informatie binnen heb, kan ik je verbinding volledig onder de loep nemen. Zo vinden we de oplossing die het beste bij de situatie past!

Reageer