Er is weer geen internet in Deurne. Hier leaset T-Mobile het netwerk van Reggefiber (kpn).
En alweer komt aan de telefoon hetzelfde riedeltje naar boven over het moeten verbinden van de modem van T-Mobile. We hebben al een hele tijd vrije modem keuze?!
Er wordt zelfs gesuggereerd dat de firmware van de eigen router opeens niet goed zou zijn. Waarom werkte het gisteren dan nog wel? Daarna zou het opeens aan de wifi liggen. Ook toen ik vertelde dat ik op de kabel zit.
T-Mobile wil niet erkennen dat het probleem wederom niet bij ons ligt.
Een tijdje geleden had iemand een stekkertje eruit getrokken in de wijk centrale, lag niet aan ons. Een tijdje daarna was er een groot routeringsprobleem, lag niet aan ons. Een keer later was er storing bij Reggefiber.
Waarom kan T-Mobile hier niet correct handelen? Waarom is de klant de dupe van de instabiliteit van het netwerk dat zij onderverhuren? Waarom wordt hier geen actie ondernomen?
We krijgen te horen "wacht maar af, misschien werkt het vandaag wel weer". Schandalig!