Beantwoord

call of duty hueneme negev

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 15 March 2024, 11:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @LVK43, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in de huidige firmware. Dit wordt opgelost met de nieuwe firmware, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vanmiddag nog geupgraded wordt en je niet op de uitrol hoeft te wachten. Tijdens het updaten zal je internet een minuut of drie wegvallen. Daarna kun je weer met een gerust hart gamen. 

Hi goedemiddag,

 

ik ben momenteel aan t gamen ook. Ik zie het vanzelf wel verschijnen. Hoop op goed resultaat. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Firmware is geupgraded @LVK43!  

@Tommie van Odido kan ik deze firmware update ook al krijgen? Pubers in huis hier zijn not amused met deze bijwerking van de overstap naar glasvezel 😅.

 

Edit: upnp uitschakelen heeft ook geholpen. Sowieso niet onverstandig om uit te schakelen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pascalw, oei oei, pubers moet je niet tegen je krijgen! 😜 Super fijn dat je het al hebt weten op te lossen door de uitschakeling van UPnP. Hoe dan ook wil ik er graag zeker van zijn dat dit probleem niet nogmaals opduikt in je verbinding en daarom zal ik je ook aanmelden voor een firmware update. Zoals je kan lezen in het topic zullen wij het modem herstarten zodra wij de update pushen. Ik verwacht dat dit kort na het weekend zal plaatsvinden.

Succes nog met je pubers, al heeft de oplossing van de UPnP uitschakeling vast geholpen met je populariteit! 😉

Reageer