Beantwoord

Card reader aansluiten op USB aansluiting modem VMG8825-T50

  • 18 April 2020
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Goedemorgen allemaal.

Is het ook mogelijk om een usb card reader aan te sluiten op de usb ingang van de modem VMG8825-T50.

Deze card reader heeft geen extra voeding nodig maar gebruikt deze van de usb aansluiting.

Ik heb namelijk nog een micro sd card liggen van 128 gb die ik op de deze manier wil aansluiten en te benaderen via het modem.

Groeten.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 April 2020, 11:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sjackie 

Zie het antwoord van yalerta in dit topic, hen je hier wat aan?

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/zyxel-vmg8825-t50-usb-functie-315298

Hallo Waqqas

ik wil nog wat toevoegen aan mijn vraag om het wat duidelijker te maken.

Allereerst werkt een gewone usb stick prima en is te benaderen via het netwerk in verkenner.

De reden van mijn vraag is of ik mijn modem niet beschadig door een sd cardreader erop aan te sluiten.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sjackie 

Ik heb nog niet gebruik gemaakt van de USB functie maar waarom zou het slecht zijn voor de modem?

Als dat het geval was dan konden de makers beter geen USB functie maken.

Zelfde geldt voor alle andere apparaten die een USB functie hebben. In de handleiding vind je ook informatie over gebruik van de USB functie en op deze community zijn er ook velen die gebruik maken van deze functie.

Je beschadigd hem hooguit als je met lomp geweld de reader er verkeerd om in wil prutsen, als die er gewoon in zit werkt het wel of niet, maar daar gaat niks van stuk.

Reageer