Beantwoord

Compensatie bij langdurige storing

  • 28 January 2020
  • 3 reacties
  • 654 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben bij mijn verhuizing overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis, heb dit aangesloten rond 16 dec. 2019.

Sinds die tijd 4 storingen gehad. 2 kleine (max. 1 uur) en 2 grote van meerdere uren. De laatste gisteren om 11.00 uur. ieder uur de stekker uit het modem gehaald en pas om 18.30 uur deed het internet het weer.

Omdat ik toch noodzakelijke internet bezigheden had heb ik dit gedaan via Wifi hotspot van mn telefoon. Dit kostte mij bijna 2700 Mb van mijn data bundel. Gaat T-Mobile deze verloren dag en vooral mijn databundel vergoeden?

Of is het: Jammer dan die storing, dit is lekker Kassa!

Komen dit soort storingen vaker voor? Dan had ik mij beter kunnen bedenken om bij Ziggo weg te gaan.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 18:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @fendo57,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Werkte tijdens de wegvallende Wifi-verbinding jouw bekabelde internet wel? Providers noemen het namelijk pas een storing wanneer het om het wegvallen van een bekabelde verbinding gaat. Wifi is van zoveel verschillende factoren afhankelijk dat hier geen garanties op te leveren zijn. Niet op de snelheid en niet op de dekking. Ik kan je geen compensatie aanbieden in de vorm van een financiële vergoeding wanneer het Wifi betreft en/of een storing is die minder lang dan 12 uur duurt. Wat ik echter wel kan doen, met het oog op jouw verloren 2700 MB data, is je een 24 uur Unlimited internet voucher aanbieden. Laat me weten of ik deze naar je toe kan sturen. 

Ik heb geen kabel voor internet maar het internetlampje op het modem was uit en de rest knipperde af en toe even. Tv en radio deden het ook niet. Dus heeft niets met bekabeling te maken. Ik had wèl  verbinding met het modem maar het modem dus niet met internet! Unlimited internet hoeft niet want ik heb 5 gb data ontvangen tot mijn volgende tegoed.

Ik ben echter nog zeer ontevreden want dit is de 4e storing in de eerste maand dat ik overgestapt ben van Ziggo naar T-mobile. 2 storingen van nog net geen uur en 2 van.meerdere uren. (Maar net geen 12 uur).

Vandaag wéér een storing van ong. half uur.

De 5e dus in één maand tijd. 😟😟😟

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Uitleg over storingen en vergoedingen kan je zien bij de toezichthouder dit is voor alle providers gelijk. een aanbieder mag je ook een andere vorm van compensatie aanbieden maar dan vervalt het recht op een vergoeding.

Reageer