Beantwoord

Compensatie geen internet

  • 28 December 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Nadat een monteur bij ons de snelheid zou verhogen van 100 naar 400 heeft dit een half uur gewerkt en daarna een week lang helemaal niet (van 19 dec t/m 28 dec). Genoeg over moeten bellen met de klantenservice om weer een monteur te krijgen om het internet weer aan de praat te krijgen (kabel in de wijkcentrale was er uitgetrokken) en nu werkt het gelukkig weer. 

Nu hebben we in de tussentijd wel via mobiel kunnen internetten met de vouchers, maar dit was echt een noodoplossing en totaal niet waar we voor betalen natuurlijk.

Is er nog een andere manier waarop dit wordt gecompenseerd?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 29 December 2023, 10:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @mschut, zeker! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @mschut, zeker! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido , ik heb de bevestiging ontvangen. Dank voor de compensatie.

Reageer