Beantwoord

Compensatie langdurig geen internet

  • 18 December 2023
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, Izzie de chatbot verwees me hierheen.

Ik heb van 14/11 t/m 24/11 (11 dagen) geen internet gehad.

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om dit uiteindelijk op te lossen. Meerdere medewerkers hebben mij beloofd dat de dagen dat ik geen internet had, niet worden berekend. Ik heb dan wel vouchers gekregen voor mobiel internet, maar dat werkt alleen op mijn mobiel. En die heb ik overdag natuurlijk mee naar mijn werk. Daar heeft de rest van het huishouden dan thuis niks aan. En ik heb vaak moeten bellen en vrij moeten regelen voor verschillende monteurs.

Maar nu is mijn factuur binnen en mag ik gewoon een volledige maand betalen.
Ik zou dit graag opgelost willen hebben.

Op zijn minst wil ik een credit voor de dagen waarin ik geen diensten van jullie heb kunnen afnemen.
Ook kan ik nu dus minder lang van mijn welkomstaanbieding tarief genieten. Het verlengen van de actieperiode met een maand zou ik dan ook op prijs stellen.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 19 December 2023, 16:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Formeel is het of een alternatief (de vouchers) of compensatie.  Maar Odido doet vaak beide. Een moderator kan dit voor je in orde maken. Wacht even af. Het bedrag wordt dan maandbedrag/30 x het aantal geregistreerde storingsdagen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WdG, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat deze data klopt. Daarom heb ik ook direct de vergoeding in orde gemaakt. De periode 14-11 tot en met 24-11 zal worden verrekend. Dit is terug te zien op een volgend factuur! Ik wens je alvast fijne feestdagen. 

Reageer