Beantwoord

Contstante storing

  • 19 July 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Hoezo is er zovaak een storing bij T-mobile? Vorige week had ik gewoon twee dagen geen internet in huis. De dagen erna viel het internet steeds weg vanwege andere storingen. Ik betaal gewoon voor storingen! Ik vind dit echt niet kunnen!! 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 July 2022, 21:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TijgertjeFlip 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en indien je een glasvezel verbinding hebt welke lampjes zie je dan branden, knipperen of uit op de mediaconverter op het moment dat er geen internet is?

Indien je DSL hebt is de modem ook rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt en niet via een 2de aansluitpunt bijvoorbeeld?

Reputatie 7

Hi @TijgertjeFlip, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Heel goed dat je dit hier aangeeft. Wij doen er altijd alles aan om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Excuses als jij dit onlangs snel achter elkaar hebt ervaren. Ik ben gelijk jouw verbinding gaan checken om ervoor te zorgen dat jouw verbinding zo stabiel mogelijk wordt. Kan je aangeven of je een eigen router hebt aangesloten of gebruik je enkel de router van T-Mobile? Daarnaast wil ik je vragen om het andere LAN-poort dat geschikt is voor internet uit te proberen op het Huawei modem. Mogelijk veroorzaakt het ene LAN-poort deze problemen. Kan je hiermee uit de voeten? Ik hoor graag of jij inmiddels weer probleemvrij bent, want ik wil dat jij zonder problemen van jouw verbinding kan genieten.